کد خبر: 339405
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
برگزیدگان مسابقه «عکس سال» کانون پرورش فکری معرفی شدند

اسامی سه برگزیده مسابقه هنری «عکس سال» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فراخوان مسابقه عکاسی «عکس سال» فروردین ۱۴۰۳ از سوی معاونت فرهنگی کانون ویژه مربیان و کارکنان کانون پرورش فکری منتشر شد.

در این مسابقه هنری از مربیان و کارکنان کانون خواسته شده بود تا از گالری عکس‌های گوشی خود یک عکس را به عنوان «عکس سالِ کانون» انتخاب و با یک تیتر و توضیح مناسب در پیام‌رسان بله به معارنت فرهنگ کانون ارسال کنند.

برگزیدگان مسابقه «عکس سال» کانون پرورش فکری معرفی شدند

بر همین اساس، «مهریا پرواره» مسوول مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ کانون اسلام‌آباد استان کرمانشاه، «سیدمحمود حسینی» مربی مرکز سیار شهری کانون کرمان و «رهبر جعفری» مربی فرهنگی کانون استان قزوین، برگزیدگان این رویداد هنری هستند.

داوری آثار دریافتی را مامک یحیی‌پور عکاس و رییس گروه هنرهای تجسمی و فرزانه رحمانی نویسنده و کارشناس ادبیات کودک و نوجوانِ مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری بر عهده داشتند.

برگزیدگان مسابقه «عکس سال» کانون پرورش فکری معرفی شدند

بر اساس این خبر، اعضای داوری از میان ۲۸۸ عکس رسیده به دبیرخانه این رویداد، در مرحله اول ۴۰ اثر را به عنوانِ عکس برتر و در مرحله دوم سه اثر را به عنوان برگزیده معرفی کردند.

«نگاه خلاق عکاس به موضوع»، «هماهنگی عکس با موضوع»، «انتخاب عنوان جذاب و هماهنگ با موضوع» و «هماهنگی عنوان با عکس» از شاخص‌های انتخاب عکس بود که در انتشار فراخوان مسابقه عکاسی مدنظر قرار داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =