کانون ظرفیت‌های خوبی برای برپایی هفته‌های فرهنگی دارد

مدیر‌کل هماهنگی‌های فرهنگی، هنری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: کانون ظرفیت‌های بسیار خوبی در برپایی هفته‌های فرهنگی و دوستی در خارج از کشور دارد.

به گزارش روابط عمومی وامور بین‌الملل کانون، علی آقا نوری در بازدید از غرفه کانون در هفته‌‌ی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آنکارا با اعلام این خبر گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی آمادگی هر گونه همکاری و مشارکت با کانون را در برگزاری هفته‌های دوستی دارد.
مدیر کل هماهنگی‌های فرهنگی و هنری سازمان فرهنگ وارتباطات اسلامی، با بیان این که بخش قابل توجهی از مخاطبان ما در هفته‌های فرهنگی و دوستی، کودکان و نوجوانان هستند گفت: برای حضور موفق در هفته‌های فرهنگی تلاش می‌کنیم تا از ظرفیت نهادهای فرهنگی کشور استفاده کنیم و کانون با انجام فعالیت‌های فرهنگی و تولید محصولاتی مانند سرگرمی، فیلم وکتاب زمینه‌های بسیار خوبی برای حضور در هفته‌های دوستی دارد.
وی با اشاره به این که برای حضور موفق در هفته‌های فرهنگی باید از تمامی امکانات و ساز و کار‌های متناسب با این نوع برنامه‌ها استفاده شود؛ اظهار امیدواری کرد که کانون با اتخاذ تدابیری مناسب، مخاطبان خود را بیش‌تر از قبل با برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که در بخش کودک و نوجوان در کشورمان صورت می‌گیرد آشنا سازد.
آقانوری زیر‌نویس فیلم‌ها و ترجمه کتاب‌های کانونی به زبان‌های مختلف را از جمله مواردی دانست که می‌تواند به افزایش مخاطبان در هفته‌های فرهنگی کمک کند.
وی برگزاری هفته‌های دوستی را در کشور‌های مختلف با همکاری کانون مورد تاکید قرار داد و از فعالیت‌های انجام شده و استقبال خوب کودکانو نوجوانان از غرفه کانون در هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آنکارا،هم‌چنین تلاش همکاران کانون در این زمینه قدردانی کرد.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌شرقی با برپایی کارگاه‌های متنوع هنری، پخش فیلم، معرفی کتاب و دیگر تولیدات کانون میزبان علاقه‌مندان بازدید کننده از نمایشگاه هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آنکارا است.

هفته‌‌ی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در آنکارا 12 تیر ماه به کار خود پایان داد.