کد خبر: 228121
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
بازدید 1888
بازدید سرپرست معاونت فرهنگی از مجتمع فرهنگی آفرینش بندرعباس

محسن فضلی سرپرست معاونت فرهنگی و عبدالرضا صادقی مشاور فرهنگی مدیر عامل در نشستی صمیمی با کارکنان کانون استان هرمزگان گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، محسن فضلی سرپرست معاونت فرهنگی کانون و عبدالرضا صادقی مشاور فرهنگی ضمن نشستی صمیمی با کارکنان استان هرمزگان ازمراکز فرهنگیهنری مجتمع، شماره 3، شماره 4 بندرعباسومرکزقشم بازدید کردند.
فضلی ضمن تبریک سال نو با بیان سیاست های اصلی کانون ، از کارشناسان خواست تا چهارچوب عمومی کار را مشخص و طبق آن برنامه ریزی لازم را انجام دهند.
سرپرست معاونت فرهنگی کانون افزود: باتوجه به اینکه مربیان درکتابخانه ها در تماس مستقیم با اعضاء هستند، باید از لحاظ رفاهی و انگیزشی توجه بیشتری به این بخش شود.
وی از کارشناسان خواست در تنظیم برنامه‌ها طوری عمل کنند تا مربیان صاحب تحلیل، برنامه و امید شده و با نشاط بیشتری بتوانند به تعلیم و تربیت کودکان بپردازند.
دراین جلسه کارشناسان هر واحد عملکرد خود را تشریح کردند.
در ادامه سرپرست معاونت فرهنگی و مشاور فرهنگی از مجتمع فرهنگی آفرینش دیدن کردند.
فضلی در دیدار با مربیان مجتمع خواستار تعامل مربیان با کودکان ونوجوانان شد و گفت: یکی از بهترین عوامل تعامل بین مربی و اعضاء صحبت کردن مربی با آنها در خصوص کتاب است. یک مربی زمانی می تواند تاثیر مثبت و به سزایی بر عضوداشته باشد که خود کتابخوان باشد.
وی به نقش مهم مربی در هدایت کردن اعضا اشاره کرد و تاکید نمود: لذت کتاب خواندن را مربی در کودک نهادینه میکند.
در این بازدید مسئول مرکز مجتمع خواستار راه اندازی بخش نجوم در مجتمع آفرینش شد.
در این دیدار عبدالرضا صادقی نیز به اهمیت سرمایه گذاری در بخش کتاب اشاره کرد و از مربیان خواست دانش مطالعاتی خود را به روز کنند. صادقی یکی از عوامل موثر در ترویج فرهنگ کتاب خوانی را بالا رفتن اطلاعات مطالعاتی خود مربیان عنوان کرد.
در این سفر یک روزه معاونت فرهنگی کانون و مشاور مدیر عامل از مراکز مجتمع، شماره 3 و 4بندرعباس و همچنین مرکز قشم بازدید کردند.