کد خبر: 228210
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳
بازدید 2400
دیدار با فرماندار اسدآباد

مراکز کانون با انتقال فرهنگ آینده خوبی برای کودکان و نوجوانان رقم بزنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، پرویز ابراهیمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با مسعود بکایی فرماندار جدید شهرستان اسداباد دیدار و گفتگو کرد.
مسعود بکایی فرماندار شهرستان اسدآباد نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را  در شهرستان پررنگ و با پیشینه موفق اعلام کرد و افزود: با توجه به دوری کودکان و نوجوانان از فعالیتهای پرجنب و جوش و نشاط آمیز و ترویج فرهنگ بازیهای رایانه ای ، نقش کانون را در رفع این نقص مهم دانستند و گفت: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با توجه به سابقه بسیار طولانی در بحث فرهنگ و توجه تخصصی که به جامعه هدف خود دارد باید نقش ارتباطی را بین نسل گذشته و امروزی اجرا نماید .
فرماندار شهرستان اسدآباد اظهار امیدواری کرد مراکز فرهنگی به ویژه کانون پرورش فکری با انجام فعالیت های متنوع در انتقال فرهنگ مناسب و موثر بتواند نسل خوبی را تربیت کند .وی فعالیت کتابخانه های سیار روستایی را نیز از اقدامات نیک و با اقبال در جامعه روستایی و کمتر برخوردار قلمداد نموده و از کار این مرکز فرهنگی نیز تشکرکرد .
پرویز ابراهیمی مدیر کل کانون نیز ضمن تبریک انتصاب جدید فرماندار به معرفی کانون پرورش فکری و رسالت اصلی آن پرداخته و گفت: کانون پرورش فکری بنا به فرمایش مقام معظم رهبری دارای دو بعد اقتصادی و فرهنگی بوده که می تواند بسیار نقش افرینی کند .
وی کتابخانه های سیار روستایی را بهترین مصداق عدالت اجتماعی دانست و گفت: مراکز کانون پرورش فکری بدنبال بحث تخصصی تربیتی هستند که در این راستا کودکان و نوجوانان شهری و روستایی مد نظر قرار دارد.
ابراهیمی در ادامه با مناسب دانستن شرایط موجود در شهرستان اسدآباد، درخواست بودجه و تخصیص اعتبار برای احداث کانون زبان در این شهرستان شد.