کد خبر: 231067
تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
طرح قصه گویی مادران در کانون پرورش فکری مازندران

طرح آموزشی قصه گویی مادران در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون پرورش فکری ساری برگزار شد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، باتوجه به آثارتربیتی ودرمانی قصه گویی و اهمیت تاثیرآن برسلامت زندگی کودکان ، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران اولین دوره قصه گویی ویژه والدین را دردوسطح مقدماتی و پیشرفته در مرکز فرهنگی هنری شماره دو ساری برگزار نموده است.
بر این اساس، این دوره آموزشی که تا کنون با استقبال برخی از مادران ساروی همراه بود به منظورآشنایی مادران با مهارت قصه گویی واستفاده از آن به عنوان بهترین ودر دسترس ترین ابزار تربیتی توسط ربابه هاشمی، مربی قصه گویی و برگزیده جشنواره قصه گویی بین المللی قصه گویی ، درسطح مقدماتی شروع بکار نموده است.
گفتنی است، این طرح با هدف؛ تشویق و ترغیب مادران به استفاده هرچه بیشتر از قصه گویی به عنوان ابزار تربیتی ودرمانگر برای رفع مشکلات فرزندانشان ونیز جهت اشاعه فرهنگ قصه گویی، برقراری ارتباط صمیمی میان مادران وفرزندان، اشاعه وحفظ قصه های بومی ومحلی، معرفی قصه های مناسب به مادران و همچنین توسعه فرهنگ مطالعه به اجرا درآمده است.
لازم به ذکر است: این دوره از کلاس ها برای مادران رایگان بوده و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در این دوره ها به مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون پرورش فکری ساری مراجعه نمایند یا با شماره تلفن 33320212 تماس حاصل فرمایند.