کد خبر: 234675
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
ارایه کتاب‌های الکترونیک کانون در نمایشگاه فرانکفورت

13 عنوان از کتاب‌های الکترونیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شصت و ششمین نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2014 به نمایش گذاشته شد.

محسن حموله مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون با بیان این مطلب افزود: تمامی این کتاب‌های الکترونیک به صورت دو زبانه (فارسی و انگلیسی) منتشر شده است.
وی کتاب‌های «تن پیچ»، «در جست جوی خدا»، «بهار دوستی»، «هنوز روز چهارم نیامده»، «آقای رنگی و گربه ناقلا»، «بازی با انگشتان»، «جادو در شهر بازی»، «طوطی و بازرگان»، «این هم پول ماهی»، «قدم یازدهم»، «گفت‌وگوی رنگ‌ها»، «عدسک» و «بابا برفی» 13 اثری دانست که در قالب کتاب الکترونیک در این نمایشگاه عرضه شده است.
حموله گفت: کانون با هدف استفاده بهینه از این سفر و تبادل کپی‌رایت، حدود 20 قرار کاری با ناشران کشورهای آمریکا، فرانسه، اندونزی، کانادا، مراکش، چین، کره جنوبی، انگلیس، ایتالیا، ترکیه، بلغارستان و آلمان تنظیم کرده است.
در عین حال، در این نمایشگاه حدود 200 عنوان از کتاب‌های کانون در غرفه‌ای مستقل که در سالن کودک این نمایشگاه واقع شده است، در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌گیرد.
این کتاب‌ها شامل کتاب‌های تصویری، مجموعه رمان نوجوان امروز، کتاب‌های الکترونیک، کتاب‌های صوتی و کتاب فیلم‌های کانون است.
این نمایشگاه از شانزدهم تا بیستم مهر در شهر فرانکفورت کشور آلمان در حال برگزاری است.

نمایشگاه کتاب فرانکفورت به عنوان یکی از معتبرترین و پرسابقه‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب در دنیا همواره بستر مناسبی برای تبادل تجربه‌ها و دست‌آوردهای حوزه صنعت نشر در دنیا است.