بسیج کانون پرورش فکری مازندران برنامه های خود را تبیین کرد

در گرامیداشت هفته بسیج، بسیج اداره کل کانون پرورش فکری مازندران، برنامه های خود را تبیین کرد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، مدیر کل این کانون در جلسه شورای بسیج این دستگاه فرهنگی با اهمیت نقش محوری بسیج در انقلاب، حفظ اهداف و آرمان های این نهاد انقلابی را از ضروریات کار فرهنگی عنوان کرد.
عزیززاده گرجی با تقدیر از همکاران خود در شورای بسیج این کانون افزود: هفته بسیج بهانه ای است تا رشادت ها و ایثارگری های بسیجیان یادآوری و حفظ شود.
وی اظهار داشت: حفظ آرمان های انقلاب، اساسی ترین کار در برنامه سازی فرهنگی است و نقش کانون پرورش فکری به عنوان برنامه ساز حوزه ی کودک ونوجوان، حایز اهمیت است.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کانون پرورش فکری مازندران، بر نقش محوری این نهاد انقلابی  درجلوگیری بسیاری از بحران های اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد و یادآور شد: هر یک از دستگاه ای اداری مانند پازلی از کلیت بسیج هستند که در کنار هم مکمل فرهنگی این نهاد مردمی می باشند.
عزیززاده گرجی همچنین بر انتقال فرهنگ بسیج به کودکان ونوجوانان اهتمام ورزید و بر نقش موثر مربیان کانون در این خصوص تاکید کرد.
لازم به ذکر است: سایر اعضای شورای بسیج کانون پرورش فکری مازندران بر اساس شرح وظایف خود به ارایه گزارش پرداختند.
گفتنی است: کانون پرورش فکری مازندران در طول این هفته برنامه هایی همچون؛ فضا سازی و نصب بنر و پلاکارد هفته بسیج در اداره و مراکز فرهنگی و هنری استان، برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان ، ارسال پیامک گرامیداشت هفته بسیج، برگزاری مسابقه مفاهیم قرآنی ویژه کارکنان اداره کل، حضور در نشست فرهنگی بسیج اداره کل آموزش و پرورش استان با موضوع آسیب های ماهواره در خانواده ها و رشد جمعیت و همچنین حضور در مرقد مطهر شهدای گمنام شهرستان قائمشهر را به اجرا درآورده و نیز برگزار می نماید.