کاشت نهال دوستی توسط اعضای طرح مدرسه در کانون

اعضای طرح مدرسه در کانون نهال‌های دوستی را با هدف پیوند بیشتر با کانون در مرکز شماره 4 بندرعباس کاشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، مربیان مرکز شماره 4 بندرعباس هم‌زمان با روزهای پایانی سال و به مناسبت روز درختکاری طرح کاشت نهال دوستی را در مرکز اجرا کردند.
فرحناز شهنوازی مربی مسول فرهنگی مرکز شماره 4 بندرعباس گفت: کاشت نهال توسط اعضای طرح مدرسه در کانون با هدف پیوند عمیق‌تراین اعضا با کانون اجرا شد، دراین برنامه تمامی اعضا به 3 گروه با عناوین پرپروک، دختلوک وکالنگ " تقسیم شدند و با همراهی مربیان نهال‌های دوستی خود را کاشتند.
شهنوازی افزود: این برنامه با مشارکت مربیان فرهنگی ، هنری، ادبی و آموزگار پایه‌ی چهارم دبستان امید ایران برگزارشد و اعضا با روش‌های چگونگی کاشت نهال آشنا شدند و پس از کاشت نهال اسامی گروه کنار نهال‌ها ثبت شد.
مسول مرکز فرهنگی هنری شماره 4 بندرعباس ، کاشت نهال دوستی را باهدف ایجاد پیوند بین اعضای طرح مدرسه در کانون نام برد و افزود: جهت مشارکت و تداوم فعالیت‌های اعضا با کانون  این برنامه پیش‌بینی و اجرا شد.
وی افزود: در این طرح از اعضای طرح مدرسه در کانون خواسته شد جهت رسیدگی به نهال خود با کانون در ارتباط باشند.
در این برنامه شهنوازی ضمن آموزش کاشت نهال به اعضا  ین نهال‌ها را یادگاری از طرح مدرسه در کانون سال 93 دانست و از تمامی اعضا خواست نسبت به نگهداری و به ثمر نشستن نهال گروه خود کوشا باشند.
شایان ذکر است اسامی انتخاب شده گروه‌ها  به ترتیب "  پرپروک یعنی فرفره، دختلوک عروسک بومی محلی وکالنگ به معنی صدف می‌باشد.
 طرح مدرسه درکانون از اوایل آبان 93 با مشارکت تعدادی از مدارس در مراکز فرهنگی هنری بندرعباس در حال برگزاری است.