کد خبر: 240759
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
بازدید 1920
«در سایه سارمهر» برگزار شد

نشست «در سایه‌سار مهر» عصر امروز شنبه (23اسفند) با حضور رضا قمرزاده و نیروهای خدمات در سالن کنفرانس شماره1 مجموعه آفرینش‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، در این نشست صمیمی و دوستانه علاوه بر نیروهای خدمات مراکز، مهدی نوربخش و سعید کاوه نیز حضور داشتند.
در ابتدای نشست، فیلمی برای حاضران پخش شد سپس نوربخش ضمن خسته نباشید به نیروهای خدمات از نظم و انظباط این افراد در کارها تشکر و قدردانی کرد.
مشاورمدیرعامل و مدیرکل کانون استان تهران، نیز ضمن ارادت به پیشگاه فاطمه الزهرا(س) زندگی را یک بی نهایت دانست که با همه مشکلات و سختی ها می‌گذرد و آنچه در دنیا می‌ماند رفتار خوب و محبت انسان ها است.
قمرزاده با این توضیح که خوبی‌ها را به اندازه بدی‌ها ببینیم، گفت: امیدوارم حق شما را متوجه باشم و نسبت به تحقق آن کوتاه نیایم. از شما بابت 360 روز خدمت رسانی تشکر می‌کنم.
وی از نیروهای خدمات خواست نکات مورد نظر خود را در طول سال بنویسند تا بررسی شود.
مشاورمدیرعامل توضیح داد: اگر با شما بد رفتاری شد برای جبران به کار لطمه نزنید. بدی در رفتار مجوزی برای بدی در کار نیست. حتی اگر به حق باشد مجوز آن شرعی و خداپسندانه نخواهد بود. من مشکلات را می‌بینم و شاهد از خودگذشتگی‌های شما هستم.
وی در ادامه با ذکر و حدیث به حاضران تاکید کرد در عین گرفتارهای نباید از یاد خدا غافل شد.
قمرزاده یادآور شد: آنچه در دنیا مهم محسوب می شود لقمه حلال است. 
سعید کاوه، مسئول خدمات و پشتیبانی استان نیز در این نشست توصیه‌های برای حاضران داشت.
نشست صمیمی در «سایه سارمهر» با مطرح شدن مشکلات و درخواست‌های نیروهای خدمات ادامه یافت و مشاورمدیرعامل و معاون مالی و اداری کانون استان تهران جهت رسیدگی به این سخنان قول پی‌گیری دادند.