مشارکت گسترده ادارات و نهاد های دولتی استان کرمانشاه در هفته ملی کودک

هفته ملی کودک در استان کرمانشاه از 15 تا 21 مهر ماه برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جلسه ویژه تصویب برنامه های هفته ملی کودک با حضور نمایندگان ادارات مرتبط  و به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار شد.

«رضا موزونی» ، مدیر کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با توجه به جلسات متناوب فرهنگی که برای برگزاری باشکوه هفته ملی کودک ،در ستاد کانون استان تشکیل شد ، نیازمند جلسه ای ویژه با ادارات مرتبط با کودکان برای تعیین وظایف دستگاهها بودیم.

«موزونی» در ادامه گفت: صبح امروز  سه شنبه، هفتم مهرماه، با دعوت از نمایندگان دستگاههای اجرایی  مرتبط با کودکان، جلسه ای تشکیل شد که در آن به صورت جدی ، به شرح وظایف همکاران ، دستگاهها و همچنین، کیفیت و کمیت برگزاری برنامه های هفته ملی کودک پرداخته شد.

مدیر کل کانون استان با اشاره به  اینکه، مشارکت ادارات نسبت به سالهای گذشته بسیار قابل تحسین است، از برگزاری پرشور برنامه های مختلف برای کودکان در هفته ملی کودک خبر داد و گفت: اداراتی که در جلسه حضور داشتند، با اعلام برنامه های خود ، مشارکت خوبی را در اجرای برنامه های هفته ملی کودک  اعلام کردند.

وی همچنین  افزود: در جلسه ای که در خدمت دوستان ادارات بودیم، وظایف هرکدام از دستگاهها مشخص شد. همچنین، به نیابت از کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به عنوان متولی اصلی برگزاری هفته ملی کودک در استان، آمادگی خود را برای هرگونه هم فکری و مشورت به ادارات مرتبط برای اجرای برنامه های فرهنگی اعلام کردیم.

در جلسه هفته ملی کودک استان کرمانشاه، علاوه بر مدیر کل، معاون  و کارشناسان  اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، نمایندگانی نیز از سوی ؛ استانداری، آموزش و پرورش، بهزیستی، استاندارد،دانشگاه علوم پزشکی،نیروی انتظامی،محیط زیست،صداو سیما،...حضور داشتند.