پرورش مهارت‌های ذهنی کودکان با سرگرمی‌های سازنده

در کارگاه سرگرمی‌های سازنده که در ویژه‌برنامه‌ی «مهمانی مهر و نیایش» برپا شده است، سطح یادگیری و دانش مخاطبان، افزایش می‌یابد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پروین بنی‌هارونی نویسنده و کارشناس کارگاه سرگرمی سازنده کانون با بیان این مطلب افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های بازی و سرگرمی که کودکان در این غرفه انجام می‌دهند، پرورش خلاقیت و مهارت آنان خواهد بود.
وی افزود: سرگرمی و بازی باعث می‌شود تا استعداد بچه‌ها کشف و شکوفا شده و مسیر شغلی خود را در آینده پیدا کنند.
این نویسنده گفت: در این کارگاه سه میز قرار دارد که در هر میز، کارهای دستی به کودکان و نوجوانان آموزش داده می‌شود و بازی‌هایی که بیشتر جنبه سرگرم کننده دارد و ذهن بچه‌ها را فعال می‌کند، ارایه می‌شود.
این کارشناس افزود: بچه‌ها می‌توانند با کارت‌های بازی «خدا دوست دارد» و لگو‌های «معماری اسلامی» (قطعات بازی) که در این کارگاه وجود دارد، بازی‌های گروهی یا تک نفره انجام دهند.
ویژه برنامه‌ی «مهمانی مهر و نیایش» به مناسبت ماه مبارک رمضان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران از روز 26 خرداد کار خود را آغاز کرده و تا 4 تیر 1395 (9 تا 18 رمضان) از ساعت 19 تا 23 ادامه دارد.