کودکان با شنیدن داستان‌های قرآنی، فعالیت سفال انجام می‌دهند

کارگاه سفال، یکی از فعالیت‌های ویژه‌برنامه‌ی «مهمانی مهر و نیایش» کانون پرورش فکری است که کودکان با شنیدن داستان‌های قرآنی، کارهای حجمی درست می‌کنند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آرزو یوبهمنش مربی هنری کانون با بیان این مطلب گفت: در این کارگاه داستان‌های قرآنی، برای بچه‌ها بازگو می‌شود و آن‌ها ضمن آشنا شدن با داستان، شخصیت‌های آن را با سفال می‌سازند.
یوبهمنش در ادامه توضیح داد: کارهای حجمی سفالی که کودکان و نوجوانان در این کارگاه می‌سازند، باعث می‌شود تا داستان‌های قرآنی در ذهن‌شان ماندگار شود.
وی با بیان این‌که اجرای این فعالیت با هدف مسوولیت پذیری و تقویت اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان انجام می‌شود افزود: کودکان با استفاده از گل سفال و درست کردن اشکال حجمی، هوش و خلاقیت‌شان را افزایش می‌دهند.
این مربی گفت: سفال‌گری یکی از برنامه‌های پر مخاطب کانون است که خلاقیت بچه‌ها در عین تشویق غیرمستقیم به مطالعه کتاب، تقویت می‌شود.
مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران با ویژه برنامه‌ی «مهمانی مهر و نیایش» به مناسبت ماه مبارک رمضان روزهای 26 خرداد تا 4 تیر 1395 (9 تا 18 رمضان) از ساعت 19 تا 23 پذیرای کودکان و نوجوانان است.