هفت نمایش‌نامه‌ برتر جشنواره‌ی عروسکی کانون منتشر خواهد شد

هفت نمایش‌نامه برتر هفدهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جوایز خود را دریافت کردند.

به‌ گزارش اداره کل روابط عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، صبح روز 8 مهر و در آیین اختتامیه‌ی جشنواره‌ی نمایش عروسکی کانون برندگان بخش‌های مختلف معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند. نمایش نامه‌نویسان برتر این جشنواره نیز جوایز خود را دریافت کردند.
براین اساس «فاطمه اسدی» از «کرمان»، «محسن عظیمی پویا» از استان «مرکزی»، «فاطمه رنجبر» از استان «فارس»، «فاطمه محمودی» از استان «چهارمحال و بختیاری»، «یاسمن عباسی» از استان «هرمزگان»، «ساغر لطفی‌نژاد» از استان «تهران» و «سارا سیاح» از استان «قزوین» توانستند عنوان نمایش‌نامه‌نویسان برتر این جشنواره را کسب کنند.
لازم به ذکر است که داوران این بخش متشکل از حسین فدایی‌حسین، حسن دولت‌آبادی و امیر مشهدی‌عباس این آثار را پس از بررسی 125 اثر معرفی کرده‌اند.
به‌گفته‌ی دبیر جشنواره این آثار به زودی منتشر خواهند شد. حسین علیجانی اشاره کرد: «هجدهمین جشنواره‌ی سراسری نمایش عروسکی در حالی برگزار خواهد شد که شرکت‌کنندگان بایستی نمایشنامه‌های خود را از میان 7 اثر برتر و 13 اثر تقدیری انتخاب کنند. این تصمیم با هدف حمایت از مربیان و در جهت غنی کردن منابع نمایشی کانون صورت خواهد گرفت.»
هفدهمین جشنواره‌ی سراسری نمایش‌ عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که از 6 مهر آغاز به کار کرده بود صبح روز 8 مهر به کار خود پایان داد.