برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی در مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه

پس از شهادت هنرمند متعهد و بسیجی، شهید سید مرتضی آوینی در روز بیستم فروردین سال 1372، با پیشنهاد شاعران، نویسندگان و هنرمندان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به مقام معظم رهبری، این روز به عنوان «روز هنر انقلاب اسلامی» نام گذاری شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، هم زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی منتخب فیلم های سینمای ایران در مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه به نمایش در می آید.

«رضا موزونی»، مدیر کل کانون استان کرمانشاه ضمن اعلام این خبر افزود: در هفته ای که با عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نام گذاری شده است، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با اجرای برنامه هایی ویژه، در گرامی داشت این ایام مشارکت جدی دارند.

«موزونی» همچنین گفت: با شهادت هنرمند متعهد و بسیجی، شهید سید مرتضی آوینی در بیستم فروردین ماه 1372، این روز به عنوان «روز هنر انقلاب اسلامی» نام گذاری شده است و به همین مناسبت، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از مراکز مهم و تاثیرگذار فرهنگی در سطح کشور باهمکاری حوزه هنری استان کرمانشاه اقدام به نمایش منتخب فیلم های سینمای ایران در مراکز کانون پرورش فکری گرفته است.

مدیر کل کانون استان کرمانشاه افزود: این فیلم های منتخب در تاریخ 19-24 فروردین ماه 1396 در مراکز کانون پرورش فکری به نمایش گذاشته می شود.