گرامی‌داشت شهید حججی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

هم زمان با هفته دفاع مقدس مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین و مرکز شریفیه مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم"محسن حججی" را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 4 مهر 96، مرکز فرهنگی. هنری شماره یک کانون استان قزوین مراسم گرامی داشت شهید حججی را برگزار کرد.

معرفی شخصیت شهید حججی، معرفی وقایع(حماسه دفاع مقدس)، نوحه خوانی، کارگاه ادبی "نامه ای به مدافع حرم"، قصه گویی و شعرخوانی درباره مدافعان حرم از فعالیت های این مراسم بود.   هم‌چنین این مرکز در تاریخ 5مهر 96، به مناسبت خاک‌سپاری شهید حججی برنامه‌ای با رویکرد جایگاه شهدا و دفاع از سرزمین‌های اسلامی اجرا کرد .

هم‌چنین درتاریخ 5 مهر 96، این مرکز فرهنگی و هنری شریفیه، ویژه برنامه"سردار بی سر" را به مناسبت خاکسپاری شهید حججی برگزار کرد.

در این برنامه با حضور 52 دانش اموز از مدرسه ابتدایی، حضرت معصومه س فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری برای گرامی‌داشت این شهید اجرا شد.

معرفی شخصیت، زیارت عاشورا، گفتگو با دانش آموزان درباره حماسه و ایثار مدافعان حرم و بیان اهمیت مبارزه ارزشمند آنها با دشمنان خارجی، معرفی هفته دفاع مقدس، شعرخوانی، قصه گویی و خوانش وصیت نامه شهید حججی از فعالیت‌های این مراسم بود. معرفی کتاب‌های مربوط به دفاع مقدس و واقعه کربلا، قصه گویی تانک آرزوها.و کارگاه کاردستی گل لاله از دیگر فعالیت‌های این برنامه بود .

در پایان دانش آموزان با هدیه گل لاله خود به شهید حججی با حماسه سازان انقلاب و شهدا پیمان دوباره بستند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =