اجرای طرح کانون مدرسه برای همه‌ی مدارس ابتدایی استان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در یک نشست راهبردی با معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش، خواستار اجرای گسترده و شایسته طرح کانون مدرسه در سراسر استان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، درتاریخ 16 مهر 96، (هم‌زمان با روز جهانی کودک) یک نشست راهبردی با حضور مدیرکل کانون و معاون وکارشناسان آموزش ابتدایی آموزش و پرورش برگزار شد.

در این نشست، با هدف برخورداری بیشتر دانش‌آموزان ابتدایی از فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع کانون ، "مژده اروجی" مدیرکل کانون استان قزوین برای سال تحصیلی 97-،96 با ارائه چند پیشنهاد، اجرای طرح کانون مدرسه را در سطح همه‌ی مدارس ابتدایی استان توسعه داد.

اروجی با اشاره به اثرگذاری و توان‌افزایی طرح کانون مدرسه در روند تحصیلی دانش آموزان استان، خواستار همکاری بیشتر آموزش و پرورش برای برخورداری شمار بیشتری از مدارس از این طرح مشارکتی شد.

مدیرکل کانون با اشاره به تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،این طرح را حرکتی رو به جلو برای نیل به اهداف آموزشی و تربیتی هر دو دستگاه دانست.

در ادامه شیوه‌ی اجرای این طرح و راهکارهایی برای روند بهینه آن موردرایزنی قرار گرفت.

دراین نشست هم‌چنین"رضا طاهرخانی"معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش با تاکید بر بهره مندی مدارس مناطق دوردست استان از طرح کانون مدرسه و برنامه های کانون، کانون را دارای گسترده ترین شبکه کتاب‌رسانی برای کودکان و نوجوانان در سطح استان دانست.

طاهرخانی با اشاره به توانمندی‌های کانون و مربیان آن، خواستار استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل کانون توسط دانش‌آموزان و معلمان مدارس و شرکت آنها در جشنواره ها و فراخوان‌های کانون و توان‌افزایی معلمان آموزش و پرورش با بهره گیری از تجربیات مربیان کانون شد.

هم‌چنین در این نشست، درباره عرضه کتاب و محصولات کانون در مدارس هم رایزنی‌هایی انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =