زنجیره‌ی انسانی کودکان زاهدانی در هفته‌ی ملی کودک تشکیل شد

تعدادی از کودکان مراکز فرهنگی- هنری زاهدان برای رساندن حقوق خود به گوش بزرگترها زنجیره‌ی انسانی تشکیل دادند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سیستان و بلوچستان، تعدادی از کودکان مراکز فرهنگی- هنری زاهدان برای رساندن حقوق خود به گوش بزرگترها زنجیره‌ی انسانی تشکیل دادند.

این روزها کودکان سراسر کشور با حضور در ویژه برنامه‌ها و همایش‌های گوناگون، در هفته‌ای که به نام آنان نامگذاری شده، از هر امکانی استفاده می‌کنند تا حقوق خود را به مسئولان یادآوری کنند.

در همین راستا تعدادی از کودکان دختر و پسر در زاهدان با حضور در مرکز فرهنگی- هنری شماره‌ی یک زاهدان، همراه با شعار " هر کودکی نشانی خداست... " شعارهایی در خصوص برخی حقوقشان چون تحصیل، شاد زیستن، زندگی سالم، توجه والدین و... سر دادند.

در بخشی از این ویژه برنامه مدیرکل کانون استان در جمع کودکان حاضر شد و با تبریک هفته‌ی ملی کودک به آنان، در سخنانی کوتاه گفت: همان طور که برای توانایی جسم خود باید کارهایی انجام بدهیم برای داناتر شدن هم باید تلاش کنیم.

دکتر معصومه هادی در ادامه افزود: همه‌ی کسانی که در کانون پرورش فکری کار می‌کنند برای توانا کردن شما تلاش می‌کنند و یکی از بهترین راه‌ها برای دانایی و توانایی خواندن کتاب است که از فعالیت‌های مهم کانون است.

وی در پایان با اهدای یک جلد کتاب به مهمانان کودک خود هدیه‌ی کتاب‌ها را نشانه‌ی علاقه‌ی همکاران به بچه‌ها دانست و گفت: هرگاه با دیدن این کتاب‌ها به یاد ما افتادید، بدانید که ما در کانون منتظر شما هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =