کد خبر: 273168
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
بازدید 1467
روزِماندگار کودکان دارای نیازهای ویژه در کانون رودسر

مربیان و کودکان دارای نیازهای ویژه مدرسه استثنایی پویا، یک روز مانا و ماندگار را در مرکز فرهنگی هنری رودسر تجربه‌کردند.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، هم زمان با هفته‌ ملی کودک، مرکز فرهنگی هنری رودسر میزبان اولیا و دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه مدرسه استثنایی پویا شد.

طی این ویژه برنامه که در راستای اهداف  کانون و به منظور ارایه‌ی خدمات فرهنگی به تمامی مخاطبان صورت‌گرفت، مربیان این مجموعه فرهنگی به معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری به کودکان و نوجوانان پرداختند و در این میان ضمن معرفی دست‌آوردهای فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی اعضا به مخاطبان، اهداف برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک که با رویکرد آموزه‌های عاشورایی برگزارمی شود را برای آنان تشریح‌کردند.

در ادامه این برنامه که باهمراهی بیش از 50 کودک و نوجوان صورت‌گرفت، مربیان به پرده‌خوانی وقایع کربلای حسینی پرداختند و با نمایش پویانمایی بدون گفتگو برای کودکان، یاری رسان مفاهیم ارزش‌مند قیام عاشورا به مخاطبان‌شدند.

بنابراین گزارش، معرفی کتاب‌های به خط بریل به کودکان و نوجوانان و هم‌چنین اهدای بسته‌های فرهنگی به حاضران از دیگر برنامه‌های این روز بود که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر صورت‌گرفت.

گفتنی است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان افزون بر 31 مرکز فرهنگی هنری ثابت، دو کتاب‌خانه سیار روستایی وچهارکتاب‌خانه پستی، با بهره‌گیری از دو مرکز فرهنگی هنری فراگیر در شهرستان رشت و رودسر، به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه( کم‌بینا،کم شنوا و دارای کم توانی جسمی و حرکتی) خدمات فرهنگی ارایه‌می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =