کد خبر: 273349
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
داشتن زندگی آرام و با طراوت حق تمام کودکان است

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در دومین روز از هفته ملی کودک و به مناسبت ۱۶ مهرماه، روز جهانی کودک، حدود دویست نفر از دانش‌آموزان مدارس و نونهالان مهدکودک‌های سطح شهر در خیابان اصلی شهر نقاب راهپیمایی کردند.

حسن آقامحمدی مربی مسوول مرکز نقاب با اعلام این خبر گفت:کودکان و نونهالان با شعارهای «ایران ایران» و «هر کودک نشانی خداست»، در خیابان اصلی شهر تا محل تجمع راهپیمایی کردند و در این مسیر فرماندار و مسوولان شهرستانی آنان را همراهی می‌کردند.

حسین جمشیدی فرماندار شهرستان ضمن تبریک هفته ملی کودک به کودکان، دنیای پر از طراوت و آرامش را برای کودکان از خداوند متعال مسئلت کرد و کنار کودکان بودن را از نعمت‌های خداوند برشمرد و گفت: در کارهای فرهنگی و تربیتی با رویکرد دینی و مذهبی باید فعال‌تر از قبل باشیم و  برای آشنایی کودکان با مکتب حسینی باید تلاش کنیم تا بتوانیم دنباله‌رو راه و هدف امام حسین(ع) و فرزندانش باشیم.

این برنامه به منظور توجه مسوولان و خانواده‌ها به حقوق کودکان، توجه به نیازها و خواسته‌های آنان و در حمایت از کودکان مظلوم یمن، فلسطین و میانمار انجام شد.

پس از طی مسیر راهپیمایی مسوولان به همراه کودکان به سالن الغدیر آموزش و پرورش رفتند تا از برنامه‌های فرهنگی و هنری مانند نمایش، مداحی و مسابقه فرهنگی که با مشارکت کانون، آموزش و پرورش، اداره ورزش و جوانان و بهزیستی برگزار می‌شد بهره‌مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =