اجرای برنامه های فرهنگی در کانون باباحیدر

اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باباحیدر با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هفته ملی کودک را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی ادراه کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهار محال و بختیاری: فرزاد رحیمی مدیر کل کانون از اجرای برنامه های فرهنگی در مرکز بابا حیدر خبر داد.

وی با اشاره به روز شمار هفته ملی کودک در این باره گفت: متناسب با عناوین این هفته برنامه های مختلفی در زمینه های هنری، ادبی، فرهنگی، بازدید ها و ... برای بیش از 500 کودک در باباحیدر با حضور مسوولان شهرستان از جمله، امام جمعه، بخشدار، شهردار، ریئس و اعضای شورای شهر، فرمانده پایگاه بسیج، رییس آموزش و پرورش شهرستان و... اجرا شده است.

رحیمی بازدید کودکان از مرکز توانبخشی سالمندان و قصه گویی مادر بزرگها در مرکز توانبخشی سالمندان برای کودکان را از برنامه های کانون در روز کودک و خانواده عنوان کرد و افزود: در این برنامه کودکان با تکریم بزرگترها و اهمیت دادن به نسل گذشته بیشتر آشنا شدند و دلنوشته های خود را به آنها تقدیم کردند.

مدیر کل کانون بیان کرد: برگزاری سوگواره ی همنوا با رقیه  و افتتاح نمایشگاه یک هفته با کانون از دیگر برنامه های اجرا شده در این هفته به شمار می رفت که د این نمایشگاه بیش از 1 هزار اثر هنری، ادبی، فرهنگی و... توسط کودکان جهت بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.

وی اجرای برنامه فرهنگی جشن کودک را از دیگر فعالیت های این مرکز در این هفته دانست و افزود: این برنامه با اجرای کودکان و با هدف کشف و پرورش استعدادهای آنان در زمینه های مختلف برگزار شده است.

فرزاد رحیمی: برگزاری برنامه ی نشست آموزشی"کودک،سلامت وایمنی " همزمان با چهارمین روز از هفته ملی کودک را از جمله برنامه های متناسب کانون با شعار روزهای هفته ملی کودک دانست و گفت: در این برنامه کارشناسان بهداشت حضور داشته و با کودکان و نوجوانان در خصوص بهداشت فردی و اجتماعی، آشنایی با میکروب ها و راه مبارزه ی انها و بخش دوم:بهداشت و تغذیه و بخش سوم که برای بچه های نوجوان برگزارشد پیرامون بلوغ و برخورد نوجوانان با این مسئله صحبت کردند.

فرزاد رحیمی با اشاره به همکاری ادارات مختلف با کانون در اجرای برنامه های هفته ملی کودک بیان کرد: "آشنایی با راه های حفاظت از محیط زیست" از جمله برنامه های کانون در روز کودک و محیط زیست بود که در این برنامه که با حضور کارشناسان محیط زیست برگزار شد 30 نفر ازاعضا و دانش آموزان پسر با استقبال از آموزشهای لازم در خصوص پاکسازی طبیعت، در طبیعت حضور یافته و در پایان پاکسازی طبیعت اطراف مرکز توسط بچه ها به عنوان اولین قدم در جهت پاکسازی محیط زیست با شعار « محیط زیست سالم حق ماست» در این هفته بود. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =