کد خبر: 273655
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
بازدید 1570
بررسی شیوه نامه طرح کانون- مدرسه در کرج

طی نشستی با حضور معاون فرهنگی، کارشناسان و مسوولان مراکز کانون البرز، شیوه نامه طرح کانون- مدرسه بررسی شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان البرز، در ابتدای این جلسه که از ساعت ۱۳ الی ۱۴/۳۰ در کتابخانه کودک، مرکز مجتمع کرج، برگزار شد ، مهری فلاح، معاون فرهنگی کانون استان، در خصوص ضرورت ها و اهداف این طرح صحبت کرده و چگونگی اجرای کار در مراکز را تشریح کرد .

طاهره گرمسیری کارشناس فرهنگی و بهزاد ابوالقاسم حسینی کارشناس هنری نیز در ادامه ی این نشست به نوبت دیدگاه های خود با توجه به حوزه ی فعالیت مربوطه را بیان کردند.

در بخش بعدی، مسوولان مراکزی که سال گذشته طرح را اجرا کرده بودند، گزارشی از چگونگی اجرای طرح و آسیب شناسی و مزایا و معایب آن  ارایه دادند .

سایر مسوولانی هم که امسال وارد طرح می شوند با اشاره به بازدید مدارس در قالب طرح میهمانی گل ها، از روند بازدید مدارس در خارج از طرح سخن گفتند.

در پایان طی جمع بندی، موارد مختلفی از جمله ضرورت انجام مکاتبات و ارایه شیوه نامه به اداره کل آموزش و پرورش استان، ارتباط فعال مدارس و مراکز کانون، ضرورت همکاری و هماهنگی معلمان و مربیان برای بهبود روند آموزش دروس با توجه به فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی کانون، شیوه های جذب دانش آموزان به کانون و فعالیت های آن، برنامه ریزی برای حضور و بازدید مدارس از مراکز و حضور همکاران کانون در مدارس مطرح شد .

گفتنی است مراکز کانون استان البرز در  طرح کانون مدرسه  امسال ، دو روز در هفته یک روز ویژه دختران و یک روز ویژه پسران پذیرای دانش آموزان مدارس دولتی خواهند بود و روزی نیز بابت حضور مربیان کانون در مدارس تعیین خواهد شد که هر کلاس از پایه های دوم تا ششم، ماهی یک بار در فعالیت های ویژه کانون با محوریت کتاب های فارسی، هدیه های آسمانی، علوم و تعلیمات اجتماعی، قرارگیرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =