برگزاری نشست های تخصصی در دهمین نمایشگاه کتاب

نشست های تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان و اولیای تربیتی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، در دهمین نمایشگاه کتاب خراسان شمالی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، «منیر صادقی» مدیر کل کانون استان با بیان این مطلب عنوان کرد: کانون پرورش فکری با  بیش از ۳۰۰عنوان کتاب از تولیدات کانون در زمینه های ادبیات داستانی کودک و نوجوان، کتاب های شعر ، کاردستی و هنرهای نمایشی در دهمین نمایشگاه کتاب حاضر شده است.

وی با اشاره به فعالیت های جانبی کانون پرورش فکری در نمایشگاه کتاب، افزود:در روز اول آغاز به کار نمایشگاه کارگاهی با موضوع نوشتن خلاق برگزار شد، همچنین طی روزهای آینده هم کارگاه هایی با عنوان موضوع معیارهای انتخاب کتاب برای کودکان، رژیم مصرف رسانه، هنر برای کودک و در روز آخر هم کارگاهی با عنوان چگونه کتاب بخوانبم برای بازدید کنندگان و علاقمندان بر پا می شود.

وی هدف از برگزاری غرفه فروش در این نمایشگاه را اشاعه فرهنگ مطالعه دانست و افزود: به همین منظور کارگاه ها و نشست های جانبی برای اجرا پیش بینی شده است تا بازدیدکنندگان در انتخاب کتاب در غرفه دقت نظر بیشتری به خرج بدهند.

گفتنی است دهمین نمایشگاه کتاب استان که از سوم آبان‌ماه آغاز شده تا نهم ماه جاری برای علاقه مندان در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر در محل مصلی بجنورد دایر خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =