کد خبر: 274149
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
بازدید 653
تجلیل از برگزیدگان فراخوان‌های کشوری و استانی در کانون سمنان

اعضای برگزیده کشوری و استانی فراخوان‌های هنری در کانون پرورش فکری سمنان تجلیل شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، آیین تجلیل از اعضای برگزیده کشوری و استانی فراخوان‌های هنری همزمان با گشایش نمایشگاه «هرم هنر» و برپایی کارسوق هنری در مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو کانون پرورش فکری سمنان برگزار شد.

فاطمه حافظی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری سمنان اظهار داشت: اعضای کودک و نوجوان در کارگاه نقاشی ضمن آشنایی با سبک اُپ‌آرت(هنر دیدگانی) با استفاده از مقوای سفید، ماژیک و مداد شمعی به خلق اثر پرداختند.

حافظی در ادامه افزود: اعضا در کارگاه خوش‌نویسی، تکنیک خط‌نقاشی با استفاده از مقوای مشکی و اکولین را تجربه کردند و در کارگاه سفال‌گری نیز تکنیک حجم وکتیبه با موضوع آزاد به آنها آموزش داده شد.

حافظی همچنین تصریح کرد: بیش از ۱۲۰ اثر اعضای کارگاه هنری در سه رشته نقاشی، سفال گری و خوش‌نویسی در نمایشگاه هرم هنر قرار گرفت و در پایان برنامه با حضور اعضا و جمعی از والدین از اعضای برگزیده فراخوان‌ زبان مادری، ششمین دوسالانه هنرهای تجسمی و همچنین فراخوان استانی کودکان آفتاب و هرم هنر با اهدای جوایزی قدردانی شد.

گلنساء شاهی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان نیز با اشاره به نمایشگاه هرم هنر و ۳۰۰ اثر اعضای کودک و نوجوان در این نمایشگاه، عنوان کرد: ۱۰۰ عضو مرکز فرهنگی‌هنری برحسب علاقه و تمایل در سه کارگاه نقاشی، سفال‌گری و خوش‌نویسی شرکت کرده و در سبک‌های تازه به خلق اثر پرداختند.

گفتنی است؛ این برنامه با هدف جذب و پایدارسازی اعضای کارگاه‌های هنری، پرورش خلاقیت، تقویت اعتماد به نفس و آشنایی با تکنیک‌های مختلف هنر و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =