فراخوان سومین جشنواره خاتم منتشر شد

اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند در سومین جشنواره داستان کوتاه خاتم با محوریت سیره‌ی حضرت رسول اکرم (ص) شرکت کنند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فراخوان و شرایط شرکت در این مسابقه از سوی دبیرخانه جشنواره اعلام و محوریت آثار این جشنواره نیز برگرفته از ویژگی‌های شخصیتی و سیره حضرت رسول اکرم (ص) به‌عنوان الگو با توجه به نیازهای مخاطب و شرایط امروز جهان و مستند به اسناد و روایات معتبر عنوان شده است.

براساس این فراخوان حجم آثار ارسالی نباید بیش‌تر از 5000 کلمه باشد و تالیف و ارسال آثار برای تمامی گروه‌های سنی، پیروان تمام ادیان و مذاهب و به زبان‌های مختلف آزاد است.

بر همین اساس تکمیل و ارسال فرم شرکت در جشنواره ضروری است و آثاری که از طریق پست و یا پایگاه اینترنتی ارسال شود به بخش مسابقه راه می‌یابند.

در عین حال آثاری به مسابقه راه می‌یابند که قبلا منتشر نشده و یا در سایر مسابقه‌ها ارایه نشده باشد و آثار ارسالی نیز بازگردانده نخواهند شد.

آیین پایانی این جشنواره فروردین‌ماه 1397 هم‌زمان با عید سعید مبعث برگزار خواهد شد و جوایز سه اثر برتر در هر یک از دو حوزه «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» به ترتیب به نفر اول 10 سکه تمام بهار آزادی به همراه دیپلم افتخار، نفر دوم 7 سکه تمام بهار آزادی و دیپلم افتخار، نفر سوم 5 سکه تمام بهار آزادی و دیپلم افتخار اهدا می‌شود.

هم‌چنین به نفرات چهارم تا ششم نیز لوح تقدیر و جایزه ویژه هیات داوران شامل پنج سکه تمام بهارآزادی به همراه لوح تقدیر جشنواره اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 بهمن‌ 96 آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی پستی: تهران، میدان هروی، خیابان شهید وفامنش، خیابان آزادی، خیابان شهید افتخاریان، کوچه مریم، شماره 23، کدپستی 1669747414 ارسال کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محورهای موضوعی داستان، معرفی منابع معتبر و سایر شرایط می‌توانند با شماره‌های 02122939963 یا 02122936140 داخلی 115 تماس بگیرند و یا به پایگاه‌های اینترنتی جشنواره به نشانی: www.khatamfestival.com  یاwww.jashnvarekhatam.com  مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =