گرامی‌داشت هفته وحدت در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای برنامه های متنوع هفته وحدت را گرامی داشتند.

      به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در هفته وحدت امسال، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های         متنوع پذیرای کودکان و نوجوانان بودند.

       مرکز فرهنگی و هنری آوج در همکاری با ستاد هفته وحدت این شهرستان در جشن«میلاد نور» که در کانون فرهنگی «مصطفی خمینی» آوج برگزار شد ،مشارکت کرد.

     اجرای سرود،شعر خوانی و مقاله خوانی توسط اعضا و مربیان ،از برنامه های کانون در این مراسم بود.

     هم‌چنین اعضا در مسابقه ای که دراین مراسم اجرا شد شرکت کردندو به عنوان برگزیده موردتقدیر قرار گرفتند.

هم‌چنین به مناسبت زادروز فرخنده پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ع) و امام جعفر صادق (ع ) و بزرگ‌داشت هفته وحدت، مرکز فرهنگی و هنری شریفیه دو ویژه برنامه « وحدت اسلامی » و «میلاد نور » را برای 60 نفر از اعضای دختر و پسر خود برگزار کرد.

جشن «میلاد نور» که با حضور 27 عضو پسر برگزار شد، شامل فعالیت‌های قصه گویی ، معرفی وقایع و ایام( هفته وحدت )، معرفی شخصیت امام صادق (ع) ، معرفی فضایل اخلاقی حضرت محمد (ع) ، مسابقه، شعرخوانی، کارگاه تکه چسبانی اسم پیامبر(ص) و امام صادق (ع)، معرفی کتاب(نهج الفصاحه) و حدیث خوانی بود و در پایان به اعضا هم نام با پیامبر گرامی اسلام(ص) هدیه داده شد .

همچنین در ویژه برنامه «وحدت اسلامی »،35 نفر از دانش آموزان مدرسه دخترانه حضرت معصومه (ع) مهمان مرکز فرهنگی و هنری شریفیه شدند.

همخوانی دعای وحدت، معرفی وقایع و ایام، معرفی فضایل اخلاقی حضرت محمد (ع) ، شعرخوانی، قصه گویی، کارگاه نقاشی و کاردستی "وحدت اسلامی "، مسابقه، معرفی کتاب سنن النبی و خواندن احادیثی از آن از فعالیت‌های اجرا شده در این برنامه بود. در پایان مهمانان مرکز از نمایشگاه کتاب‌های مذهبی و نمایشگاه آثار اعضا بازدید کردند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =