در راستای برنامه های کنوانسیون حقوق کودک صورت گرفت

مادران سورشجانی تحت آموزشهای فرزند پروری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان چهار محال و بختیاری: همایش خانواده شاد با حضور مادران اعضا و محوریت سبکهای فرزند پروری در مرکز فرهنگی هنری سورشجان برگزار شد.

بر این اساس اشرف کبیری به عنوان مدرس در این همایش حضور داشتند و سرفصلهایی چون، ارتباط والدین و  فرزندان، حمایت والدین از فرزندان و پرورش اعتماد به نفس در فرزندان مورد آموزش و بررسی قرار گرفت.

اشرف کبیری  در این نشست با تاکید بر فرزند پروری اسلامی و ایجاد بستری شاد برای خانواده افزود: سبک زندگی ایران در میان هجمه فرهنگ‌های مختلف غیر ایرانی فراموش شده و باید تلاش کنیم تا سبک زندگی ایرانی را که بر اساس فرهنگ غنی ایرانی، شریعت اسلام  وسیره ائمه بنیان گذشته شده را در میان خانواده‌های ایرانی دوباره زنده کنیم.

وی با تاکید بر نقش آموزشی و فرهنگی کانون در جامعه افزود: این ارگان از جمله دستگاههای دولتی است که می تواند تاثیر بسزایی در رشد و اعتلای فرهنگی کودکان، نوجوانان و خانواده های آنان داشته باشد و برگزاری چنین همایشهایی با محوریت حقوق کودک و آگاهی بخشی به خانواده های می تواند قدمی مهم در احقاق حقوق معنوی این قشر باشد.

گفتنی است جلسات حقوق کودک با حضور والدین قرار است هرماه به صورت متوالی در این مرکز برگزار شود و خانواده های کودکان و نوجوانان مورد آموزشهای مختلف در خصوص داشتن فرزندان و خانواده ای سالم با حضور مدرسان مجرب قرار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =