کد خبر: 275585
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
برپایی نمایشگاه کتاب علمی تحقیقی در کانون شماره ۳ بندرعباس

به مناسبت هفته گرامی‌داشت پژوهش نمایشگاه کتاب‌های علمی در مرکز فرهنگی هنری شماره ۳ بندرعباس برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، فاطمه غفاری مربی مسوول کانون شماره ۳ بندرعباس گفت: به مناسبت هفته‌ی پژوهش  نمایشگاه کتاب علمی تحقیقی در مرکز با هدف معرفی منابع علمی به اعضا در محل سالن کتابخانه مرکز برپاشد.

وی ادامه داد: معرفی مجموعه کتاب چگونه پژوهش کنیم؟ راهنمای اجرا و ارائه پروژه های علمی برای نوجوانان نوشته جنیس ون کلیو با هدف آشنایی اعضا با شیوه پژوهش از دیگر برنامه های این هفته بود.

مربی کانون شماره سه بندرعباس، بررسی زندگی موریانه ها بر اساس کتاب "خانه جانوران" نوشته باربارا تیلور با هدف آشنایی اعضا با تحقیق علمی را بخش دیگری از فعالیت های علمی این مرکز عنوان کرد و افزود: اعضا همراه با مربی موریانه های کتاب خانه را مشاهده کردند و مربی برای آنان توضیح داد که موریانه ها بزرگترین خطر برای کتابخانه ها به شمار می روند. همچنین راهکارهایی همچون استفاده از قفسه های فلزی، تهویه مناسب محل و سمپاشی با هدف مبارزه با موریانه برای بچه ها عنوان شد.

 غفاری معرفی فیل و صحبت در مورد زیستگاه فیل ها، کاربرد خرطوم در زندگی فیل ها و ساخت عروسک فیل با استفاده از پارچه نمد عروسک فیل توسط اعضا را از دیگر فعالیت های انجام شده این مرکز به مناسبت هفته پژوهش برشمرد.

گفتنی است  در مرکز شماره ۳ بندرعباس از آناهید دهقانی پور عضو پژوهشگر کودک مرکز شماره و که در جشنواره نهم پژوهش کشوری  شایسته تقدیر شده بود تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =