کد خبر: 275738
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
بازدید 663
ویژه برنامه‌های هفته پژوهش در مراکز کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای چند برنامه، هفته پژوهش را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه های علمی و تحقیقی متنوع، هفته پژوهش را گرامی داشتند.

برگزاری کارگاه پژوهش، انجام فعالیت بازی و سرگرمی علمی، تقدیر از عضو پژوهشگر موفق مرکز، مسابقه پژوهش، آموزش مراحل انجام یک پژوهش به دانش‌آموزان طرح کانون مدرسه، برگزاری نشست تخصصی «پژوهش چیست» با حضور مدرس دانشگاه(دکتر نقی هاشمی) برای 48 عضو مرکز، حضور مربیان مرکز در مدرسه راهنمایی هدف و آموزش گام به گام پژوهش برای 25 دانش‌آموز، از جمله برنامه‌هایی بود که در این هفته در مرکز فرهنگی و هنری آوج اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری بویین‌زهرا با اجرای کارگاه نقاشی(اختراع من)، معرفی کتاب‌های پژوهشی، بحث آزاد درباره راه‌های درست تحقیق، شعرخوانی کتاب(هر کسی کاری داره)، کاردستی و بازی و سرگرمی علمی ،هفته پژوهش را گرامی داشت.

هم‌چنین همایش پژوهشی جابربن حیان با حضور «محمدحسن قهرمانی»رییس و سایر مسوولان آموزش و پرورش این شهرستان، با همکاری کانون در سالن نمایش مرکز فرهنگی و هنری بویین زهرا برگزار شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره 1 قزوین نیز ، با اجرای برنامه‌های متنوع در همه‌ی روزهای هفته پژوهش پذیرای اعضا و دانش‌آموزان علاقه‌مند بود.

تحقیق درباره رویش گیاهان، خوانش چند مقاله پژوهشی درباره محیط زیست جانوران، معرفی کتاب‌های پژوهشی، معرفی مراحل یک پژوهش کامل، کارگاه نشریه دیواری علمی، کارگاه کاردستی و بازی و سرگرمی علمی از فعالیت‌های پژوهشی این مرکز بود که بیش از 90 عضو و دانش‌آموز طرح کانون مدرسه از آن بهره مند شدند.

مرکز فرهنگی و هنری الوند و شریفیه با همکاری هم ویژه برنامه پژوهشی « سوال راهی به سوی دانش» را اجرا کردند.این برنامه که با حضور 27 دانش‌آموز پسر در مرکز شریفیه برگزار شد شامل کارگاه پژوهش، مسابقه، کارگاه علمی " من را بشناس " ، قصه گویی دختری به نام چرا، روخوانی کتاب علمی و نمایش فیلم علامت سوال بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =