کارگاه آموزشی صیانت از کودکان آنلاین در بندرعباس برگزار می شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان گفت: کارگاه آموزشی صیانت از کودکان آنلاین پنج شنبه هفتم دی ماه با حضور حسین غفاری، پژوهشگر فرهنگ و رسانه در بندرعباس برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون هرمزگان اظهار داشت: کارگاه آموزشی صیانت از کودکان آنلاین با هدف آشنایی مربیان فرهنگی کانون پرورش فکری با نحوه صحیح استفاده کودکان و نوجوانان از شبکه های مجازی برگزار می شود.

وی شناخت و بکارگیری روش های استفاده صحیح کودکان و نوجوانان از شبکه های مجازی، نظارت والدین  بر محافظت و استفاده صحیح کودکان و نوجوانان  از رسانه و معرفی سایت های مفید و مرتبط با حوزه فرهنگ کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف این کارگاه آموزشی عنوان کرد.   

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان افزود: این کارگاه آموزشی در نوبت صبح ویژه مربیان مراکز کانون های پرورش فکری کودکان و در نوبت عصر برای عموم مردم برگزار می شود.  

سلیمانی با بیان اینکه در این کارگاه روش ‌های صحیح برخورد والدین با بازی‌ های رایانه ‌ای و فضای مجازی آموزش داده می‌شود، بیان کرد: مربیان پرورشی آموزش و پرورش و بهزیستی استان نیز حضور دارند.

به گفته وی، امروزه کودکان با سنین پایین در فضای مجازی تلگرام و اینستاگرم حضور دارند و این حضور به صورت جدی نیاز به پایش و نظارت نظارت جدی دارد که این مهم باید به خانواده ها آموزش داده شود.

این مسوول اضافه کرد: خانواده ها و علاقه مندان به شرکت در این کارگاه آموزشی می توانند جهت هماهنگی و دریافت بلیط رایگان با شماره تماس ۳۳۳۱۳۴۱۱ و ۳۳۳۱۳۴۱۲ تماس بگیرند.

همایش صیانت از کودکان آنلاین توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان که برای نخستین بار در کانون پرورش فکری کودکان در بندرعباس برگزار خواهد شد، پنجمین بار است که در سطح کشور توسط کانون های پرورش فکری کودکان در استان های کشور برگزار می شود.

نشست علمی- تخصصی تدبیر در صیانت از کودکان آنلاین و همایش های صیانت از کودکان آنلاین تاکنون در مرکز آفرینش‌ های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان برگزار شده است.  

حسین غفاری مدرس کارگاه آموزشی صیانت از کودکان آنلاین در کانون هرمزگان از مدرسان و پژوهشگران در سواد رسانه‌  می‌باشد که علاوه بر تدریس درحوزه سواد رسانه در تولید رم‌افزارهای آموزشی در حوزه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فعالیت دارد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =