کد خبر: 275935
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
بازدید 1144
گرامی‌داشت سال‌روز حماسه ۹ دی در مراکز کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری، سال‌روز حماسه ۹ دی را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، به مناسبت روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت»، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوع، پذیرای کودکان و نوجوانان بودند.

در مرکز فرهنگی و هنری محمدیه به این مناسبت، ویژه برنامه‌ای در مدرسه شهید غیوری اجرا شد.

قصه‌گویی، نقاشی، نمایش خلاق، معرفی وقایع و ایام و مسابقه از جمله فعالیت‌هایی بود که برای ۱۰۷ دانش‌آموز این مدرسه در رابطه با حماسه ۹ دی انجام شد.

در مرکز شریفیه، معرفی وقایع و ایام،قصه‌گویی، کارگاه کاردستی، اجرای طرح دیواری ۹ دی، مسابقه، نمایش نماهنگ، بحث آزاد درباره وحدت و تکبیرگویی اعضا به مناسبت روز « بصیرت و میثاق امت با ولایت»، برای ۲۳ عضو نوجوان انجام شد.

مربیان مرکز الوند هم طی چند روز چندین فعالیت مربوط به معرفی حماسه ۹ دی انجام دادند.کارگاه تکه چسبانی، نشریه نگاری، بحث آزاد با موضوع اتحاد و بصیرت، معرفی وقایع و ایام و مسابقه از جمله این فعالیت‌ها بود که برای بیش از ۳۱ عضو نوجوان انجام شد.

در روز ۹ دی ماه، مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره ۱، میزبان ۳۶ نفر از دانش آموزان مدرسه «بنت الهدی» بود.

کارگاه کاردستی،معرفی وقایع و ایام،معرفی شخصیت (بنیانگذار انقلاب و مقام معظم رهبری)، معرفی کتاب « دانستنی های تاریخ انقلاب اسلامی»و مسابقه از فعالیت‌هایی بود که برای ۳۳ دانش‌آموز نوجوان دختر انجام شد.

در مرکز شماره ۱ کانون قزوین هم فعالیت‌های معرفی وقایع و ایام و بحث آزاد با موضوع اتحاد و همبستگی در مقابل دشمنان اسلام برای ۱۸ عضو نوجوان پسر انجام گرفت.

هم‌چنین ۳۷ نفر از اعضای نوجوان دختر مرکز فرهنگی و هنری تاکستان شماره ۱، در ویژه برنامه بزرگداشت  حماسه ۹ دی حضور داشتند.

معرفی وقایع و رویدادهای حماسه ۹ دی ماه با شیوه طرح دیواری ، ساخت طرح دیواری با شیوه تکه چسبانی، نقاشی روی پارچه با موضوع حماسه ۹ دی، بیانیه اتحاد در برابر دشمنان و اجرای مسابقه از فعالیت‌هایی بود که در این برنامه اجرا شد.

در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع،فعالیت‌های بحث آزاد،کارگاه ادبی درباره وطن دوستی،روخوانی کتاب،کارگاه نشریه دیواری،مسابقه و معرفی شخصیت‌های بزرگ انقلاب انجام شد.

هم‌چنین مربیان مرکز مجتمع 32 نفر از اعضای طرح کانون مدرسه را به دیدار «حجت الاسلام و المسلمین علی قابل» امام جمعه موقت قزوین بردند.

وی در این دیدار، درباره مقابله نیکی و شر در قیام‌های اسلامی برای بچه ها توضیح داد و بر اهمیت پیروی از ولایت فقیه و آموزه‌های اسلام درباره اتحاد و همبستگی مسلمانان تاکید کرد.

کارگاه کاردستی، معرفی وقایع و ایام، مسابقه، همکاری با همایش ۹ دی با حضور «حسین غیاثوند»شهردار،«عبدالرضا خدایاری»معاون فرماندار و«محمدحسن قهرمانی»رییس آموزش و پرورش بویین زهرا وسایر مسوولان این شهرستان،از جمله فعالیت‌های مرکز بویین زهرا به مناسبت روز ۹ دی بود.

در مرکز فرهنگی و هنری خاکعلی هم با دعوت از معاون فرهنگی بسیج حوزه برا دران،همایش ۹ دی، برای ۱۱۱  دانش‌آموز نوجوان پسر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =