کد خبر: 275975
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
نوجوانان کانونی در فهرست پژوهشگران برتر کشور

4عضو مرکز فرهنگی هنری هفشجان چهار محال و بختیاری در فهرست برگزیدگان و شایستگان تقدیرنهمین جشنواره پژوهش قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: همزمان با اجرای طرح پژوهش در مرکز فرهنگی هنری هفشجان و دعوت از پژوهشگران کودک در کنار نوجوانان پژوهشگر، که از ابتدای اردیبهشت ماه 96 به اجرا در آمده است 4 عضو این مرکز به عنوان منتخب در فهرست برگزیدگان و شایستگان تقدیرنهمین جشنواره پژوهش قرار گرفتند .

بر این اساس: طرح پژوهشگران کوچک با برگزاری کارگاههای متعدد تحقیق و پژوهش برای اعضای  کودک و نوجوان  و در راستای هدایت اعضا به مسیرهای مرتبط با استعدادهایشان انجام گردید وحاصل کار جمع آوری 20 اثر پژوهشی از اعضای کودک و نوجوان مرکز بود که پس از داوری مقدماتی در سطح مرکز 3 اثر برتر به دبیرخانه استانی ارسال و پس از تایید و داوری  استانی به دبیرخانه هفته پژوهش  ارسال گردید .

در بخش اعضای کودک پژوهش های"مورچه ها چه صدایی دارند ؟"اثر هنگامه فروزنده با راهنمایی خانم بهار ملک پور  و " آیا آهن موجود در مواد غذایی همان آهن موجود در طبیعت است ؟"اثر رضا هادی پوربا راهنمایی خانم ریحانه کیوانی موفق به کسب رتبه  برگزیده شدند.

در بخش اعضای نوجوان  نیز پژوهش"از زباله های کاغذی چگونه استفاده کنیم ؟" اثرسپیده فتحی وسحر فتحی  با راهنمایی خانم بهار ملک پور موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در جشنواره کشوری هفته پژوهش گردیدند.

گفتنی است انتخاب 4 عضو برتر در مسابقه پژوهش از مرکز فرهنگی هنری هفشجان حاکی از فرایند روبه رشد فعالیتهای تحقیقی و پژوهشی در این مرکز است که در 21 مرکز فرهنگی هنری کانون این فعالیتها به صورت پویا در حال پیگیری و رشد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =