کد خبر: 276149
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
مرزبانان مهمان کودکان طرح کانون و مدرسه بندرلنگه شدند

مرزبانان شهرستان بندرلنگه با حضور در بین اعضای طرح کانون مدرسه مبحث فداکاری را به د انش‌آموزان به شیوه‌های مختلف معرفی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، ماه بی‌بی صفری‌پور مربی مسوول کانون بندرلنگه گفت: در ادامه‌ی همکاری کانون، معاونت اجتماعی دریابانی و آموزش و پرورش، کارشناسان معاونت اجتماعی مبحث فداکاری و مرزبانی را به شرکت‌کننده‌های در طرح آموزش دادند.

وی افزود: دراین جلسه حسین محمودی معاونت اجتماعی دریابانی به همراه همکاران خود با حضور در برنامه‌های طرح در استان‌های مرزی، ضمن معرفی شغل دریابانی و مرزبانی در خصوص فداکاری و نحوه‌ی خدمات رسانی این مجموعه به صورت تصویری صحبت کردند.

صفری پور خاطر نشان کرد: دراین برنامه اعضای طرح کانون مدرسه با با وظایف مرزبانی، نقشه ایران و استان‌های مرزی، کشورهای هم‌مرز آشنا شدند.

مسوول مرکز بندرلنگه افزود:در این طرح ۱۴۰ دانش‌آموز " ۶۰ دختر و ۸۰ پسر عضو" ازنمایشگاهی که از خدمات مرزبانان در پارک هم‌جوارکانون برپا شده بود دیدن کردند.

گفتنی است طرح کانون مدرسه برای دانش آموزان پایه‌های سوم وچهارم شهرستان بندرلنگه جهت کمک به تفهیم بهتر دروس درسی ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =