کد خبر: 276192
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
بازدید 589
نشست مدیرکل کانون قزوین با مسوولان بویین زهرا

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در نشستی با حضورمسوولان بویین زهرا، خواستار ارتقا امکانات و فضای مرکز فرهنگی و هنری کانون در این شهرستان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 23 دی 96، نشستی با حضور«مژده اروجی» مدیرکل کانون، «حسین غیاثوند»شهردار بویین زهرا، «سیدطاهر حسینی»رییس شورای شهر، اعضای شورای شهر و جمعی از کارشناسان کانون در مرکز فرهنگی و هنری بویین زهرا برگزار شد.

در آغاز مدیرکل کانون با قدردانی از همکاری و حمایت مسوولان بویین زهرا از کانون، بخشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون را معرفی کرد.

وی تربیت نسل خلاق،هنرمندو توانا را از جمله اهداف اصلی کانون دانست و اهتمام در دفاع از حقوق کودکان و اجرای برنامه‌های متنوع و پرنشاط مطابق با علاقه و سلیقه کودکان را از رویکردهای جدی کانون برشمرد.

اروجی با اشاره به فعالیت‌های قصه‌گویی، نمایش خلاق و اجرای نمایش، از اثرگذاری آن‌ها در خیال پردازی و تفکر خلاق کودکان و تقویت اعتماد به نفس و مهارت‌های زبانی،فردی و اجتماعی آن‌ها سخن گفت که با ایجاد بستر مناسب، زمینه آموزش غیر مستقیم را فراهم می‌کنند.

در ادامه مدیرکل کانون خواستار تجهیز سالن سینمای مرکز فرهنگی و هنری بویین‌زهرا برای تخصصی شدن سینمای کودک و نوجوان در این مرکز شد.

واگذاری زمین مرکز به کانون و اختصاص یک دستگاه اتوبوس برای ارائه فعالیت‍‌ های کانون به کودکان مناطق دوردست بویین‌زهرا از دیگر درخواست‌های مدیرکانون از مسوولان این شهرستان برای افزایش برخورداری کودکان و نوجوانان بود.

در پایان مهمانان کانون از بخش‌های مختلف این مرکز بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =