نشست مسوولان استان در مرکز شماره یک کانون قزوین

با هدف بررسی راهکارهای به‌سازی وتوسعه خدمات مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، جمعی از مسوولان استان در نشستی راهبردی در این مرکز شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 2 بهمن 96، بنا به دعوت «مژده اروجی»مدیرکل کانون استان قزوین، جمعی از مسوولان استان در نشستی راهبردی در مرکز شماره یک کانون استان قزوین به بررسی راهکارهای توسعه خدمات این مرکز پرداختند.

در این نشست«علی فرخزاد» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین، «حکمت الله داوودی»رییس شورای شهر، «مهدیه سادات قافله باشی» رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و هنری و «احد چگینی»رییس کمیسیون حمل و نقل و امور زیربنایی شورای شهر قزوین با بررسی مشکلات و کمبودهای مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون استان قزوین،برای رفع این موارد، به سازی و توسعه این مرکز رایزنی کردند.

در این نشست مربی مسوول، جمعی از مربیان مرکز و کارشناسان کانون استان حضور داشتند و هریک درباره نیازمندی‌ها، موانع در پیش رو و جایگاه این مرکز به عنوان نخستین مرکز فرهنگی و هنری کانون در استان، با مهمانان این نشست گفت و گو کردند.

مدیرکل کانون نیز با اشاره به پیشینه درخشان، استقبال خوب بچه‌ها و بازدهی بالای این مرکز، خواستار توجه و پیگیری ویژه مسوولان برای ارتقای عملکرد و تامین رضایت مخاطبین از شرایط فیزیکی آن شد.

مهمانان این نشست در ادامه بررسی راهکارهای عمرانی برای به سازی و یا نوسازی این مرکز، با بازدید از بخش‌های مختلف مرکز، در زمینه افزایش فضای آموزشی این مرکز به توافق رسیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =