کد خبر: 277451
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
بازدید 446
همکاری هنرمندانه کانون با چهارمین نمایشگاه توانمندی های زنان

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه توانمندی های زنان استان یک همکاری هنرمندانه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 6 اسفند 96، هم‌زمان با برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های بانوان استان، واحد تئاتر کانون با اجرای یک نمایش مناسبتی، حضوری هنرمندانه از کانون را به نمایش می‌گذارد.

در این مراسم، در آستانه سال نو و با هدف ایجاد فضای پر نشاط و خاطره انگیز برای کودکان و نوجوانان بازدید کننده و معرفی توانمندی های کانون به مهمانان مراسم افتتاحیه، واحد نمایش کانون استان قزوین، نمایش شاد و آهنگین "حکایت ننه سرما وعمو نوروز"را در مجتمع تجاری مهر و ماه (محل برپایی نمایشگاه)اجرا می‌کند.

نویسنده وکارگردان این نمایش "احمد تیموری" است و طراحی صحنه را "سپیده زینلی "بر عهده داشته و آهنگ سازی  آن را "-محمد نجفی" انجام داده و "محمود تیموری"، اشعار آن را سروده است.

مرجان مسگری، هاشم خلیلی و احمد تیموری بازیگران این نمایش هستند.

روایت برخی از آداب و رسوم و اعتقادات مردم در استقبال از نوروز، از جمله مواردی است که در این نمایش به آن پرداخته شده است.

در این نمایش، ننه سرما منتظر عمونوروز است در حالی که با ورود عمو نوروز، ننه سرما به خواب می‌رود...

گفتنی است، مراسم افتتاحیه نمادین این نمایشگاه با حضور استاندار، همسران دیپلمات و تنی چند از همسران سفرای مقیم ایران و سایر مسوولان استانی برگزار می‌شود .

چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان قزوین با هدف حمایت از بانوان توانمند در عرصه‌های مختلف صنایع دستی، صنایع تبدیلی و کشاورزی، صنایع کوچک، با شعار «شادابی زنان، شادکامی خانواده، نشاط اجتماعی» پنجم تا ۱۱ اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =