مادرانه با طبیعت

«مادرانه با طبیعت» عنوان برنامه‌ای است که مرکز فرهنگی و هنری الوند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در آستانه سال نو و به مناسبت روز مادر برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در آستانه سال نو و به مناسبت زادروز خجسته حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر، مرکز فرهنگی و هنری الوند ویژه برنامه «مادرانه با طبیعت» را برگزار کرد.

در تاریخ 17 اسفند 96، مرکز فرهنگی و هنری الوند در یک اقدام مشارکتی، یک ویژه برنامه پرنشاط با هدف ایجاد انس با طبیعت، آشنایی با آداب و رسوم نوروز و تجلیل از مادران برگزار کرد.

مراسم «مادرانه با طبیعت» که با حضور بیش از 300 مادر و دختر برگزار شد، شامل اجرای موسیقی سنتی توسط اعضای نوجوان، حضور کودکان با لباس های حاجی فیروز، راه‌پیمایی نمادین از مقابل مرکز کانون به یکی از باغ‌های سنتی ، پاک سازی باغستان از زباله های غیر قابل بازیافت، مولودی خوانی(به مناسبت ولادت فرخنده حضرت زهراس)، مسابقه طناب کشی مادران و دختران، هم خوانی اشعار نوروزی، اجرای چند مسابقه و قصه گویی بود.

در پایان، پیمان نامه حمایت از محیط زیست خوانده شد و حاجی فیروز های کوچک این برنامه با خواندن اشعار نوروزی، در پاک سازی این باغستان از زباله ها، به بزرگترها کمک کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =