بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از طرح عید و کتاب

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان مجریِ طرحِ عیدانه در تعطیلات نوروز، بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، مهدی جمال مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان طی بازدیدی از مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان با مربیان مجریِ طرح «عید و کتاب» و اعضای حاضر در این طرح، دیدار و گفت‌و گو کرد.

جمال ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و قدردانی از زحمات مربیان مجریِ طرح از روند اجرای طرح ابراز خرسندی و بر اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی به‌ویژه در تعطیلات نوروزی تأکید کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان، مشارکت و همراهی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری سراسر استان را در اجرای طرح «عید و کتاب» در راستای سیاست‌های ابلاغی مدیرعامل کانون پرورش فکری، شایسته تقدیر عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم در حمایت از طرح حذف تکلیف عید نوروز و جایگزینی آن با مطالعه و داستان‌نویسی، گامی مؤثر در توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی برداشته شود.

جمال در ادامه با اشاره به نقش بی‌بدیل کانون پرورش فکری در اجرای هرچه بهتر این طرح، خدمات فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری را بهترین برنامه فراغتی کودکان و نوجوانان در ایام نوروز برشمرد و از خانواده‌ها خواست تا فرزندان خود را به مراکز فرهنگی‌هنری مجریِ طرح بسپارند.

مدیرکل کانون پرورش فکری همچنین در این بازدید با اعضای شرکت‌کننده در فعالیت‌ها، دیدار و در پایان به آنها بازی فکری و یک جلد کتاب، هدیه داد.

گفتنی است؛ طرح «عید و کتاب» برای نخستین‌بار با همکاری مربیان مراکز فرهنگی‌هنری شماره یک و دو شاهرود، بسطام، شماره یک و دو دامغان، مهدی‌شهر، شهمیرزاد، شماره یک، دو و مجتمع سمنان، سرخه، آرادان و گرمسار در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری شاهرود واقع در خیابان شیخ بهایی و مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری سمنان واقع در ابتدای بلوار هلال احمر، جنب بوستان کودک اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =