کد خبر: 278661
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
معلم مهربان من

به مناسبت گرامی‌داشت مقام معلم ویژه برنامه‌ای با عنوان «معلم مهربان من» در مرکز فرهنگی هنری شماره۵ مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه مربیان کانونی میهمان دانش‌آموزان مدرسه دخترانه «صاحب‌الزمان» شدند.

ویکتوریا اعظم مربی مسوول مرکز با اعلام این خبر گفت: در آستانه میلاد مبارک و خجسته منجی عالم بشریت و روز بزرگداشت منزلت معلم، به منظور معرفی شخصیت والای استاد مطهری و نکوداشت مقام معلم ویژه برنامه‌ای با «معلم مهربان من» در مدرسه دخترانه «صاحب‌الزمان» برگزار شد.

اعظم در ادامه به گوشه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی شهید مرتضی مطهری اشاره کرد و گفت: گفتار و نوشتار ایشان بسیار دقیق است به طوری که از میان انبوه آثار ایشان نمی‌توان به موردی دست یافت که حاکی از تناقض در منظومه فکری و نظری او باشد و در گفت‌وگوی دوستانه‌ای که با دانش‌آموزان داشتیم به خصلت‌هایی از جمله تعهد و احساس مسئولیت، به روز بودن اطلاعات و ناظر به زمانه بودن آثار و داشتن کارکردهای فعال در حوزه فکری، اجتماعی و عملی ایشان تاکید شد.

مربیان کانون هدایت‌گر فعالیت‌ ساخت کاردستی هم بودند. دانش‌آموزان با ساخت کارت‌پستال‌های زیبا و درج این جمله که «از اینکه هر روز با مهربانی به ما چیزهای تازه‌ای یاد می‌دهی متشکرم»، از معلمان خود تقدیر و تشکر کردند و در پایان برنامه ضمن ادای احترام به پرچم کشورمان، پرچم‌های دست‌ساز خود را به دیگر دانش‌آموزان هدیه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =