تأکید ویژه سرپرست  سازمان مدیریت و برنامه ریزی بر تکمیل پروژه های کانون

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی که از اعضای قدیم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است در دیدار با مدیر کل کانون ، عضویتش را در این مجموعه یک افتخار دانست و قول مساعد داد تا برای تأمین اعتبار پروژه ها تلاش بیشتری شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی، در دیدار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان شمالی با حسنعلی عالی سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی، بر لزوم راه اندازی سریع تر مراکز در دست ساخت استان تأکید شد و مقرر گردد سازمان مدیریت و برنامه ریزی تأمین اعتبار در احداث این مراکز را در دستور کار  قرار دهد.

عالی در این دیدار بر اهمیت فعالیت های فرهنگی کانون تأکید کرد و گفت: روزهای پر خاطره کانون را نمی توان از یاد برد، کانون یکی از موثرترین و تأثیرگذارترین ارگان هایی است که با جدیت برای پرورش خلاقیت و بارور کردن استعداد کودکان و نوجوانان کار می کند.

وی با اشاره به پروژه های در دست ساخت کانون خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت راه اندازی مراکز جدید تلاش می شود تا جذب اعتبارات لازم برای این نهاد فرهنگی تأمین شود تاکودکان و نوجوانان بیشتری از فعالیت های کانون بهره مند شوند.

در این دیدار منیر صادقی مدیر کل کانون هم به تعداد مراکز و همچنین اعضای فعال مراکز کانون اشاره کرد و گفت: طی سفر پر خیر وبرکت و مقام معظم رهبری اعتبارات خوبی برای مراکز جدید کانون تخصیص یافت و سرانه فضای فیزیکی کانون نسبت به گذشته تا حد زیادی افزایش یافته است اما هنوز تا رسیدن به میانگین کشوری فاصله داریم.

پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست ساخت  بخش دیگری از موضوعات بود که صادقی در این دیدار به آن پرداخت و تأکید کرد: با توجه اینکه خراسان شمالی یک استان مرزی و کمتر توسعه یافته است، توجه به افزایش غنای فرهنگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی می طلبد که در تخصیص اعتبارات استانی در مراکز فرهنگی و هنری نگاه ویژه ای  مبذول شود.

گفتنی است ابوالقاسم بابایی مدیر کل توسعه و تجهیز مدارس هم گزارشی از اعتبارات تخصیص یافته به مراکز کانون ارائه داد  و همچنین اعتبار مورد نیاز برای هر یک از مراکز در دست ساخت را تشریح نمود.

گفتنی است در حال حاضر۸ مرکز فرهنگی و هنری در این استان در دست ساخت است و که با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه ها در سال جاری ۳ مرکز فرهنگی و هنری در شهرهای بجنورد، اسفراین و گرمه به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =