بچه‌های محمدیه نمایش «دردسرهای حسن کچل« را تماشا کردند

واحد نمایش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، نمایش«دردسرهای حسن کچل» را با حضور شهردار محمدیه در بوستان دانش این شهر اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 13 تیر 97با هدف افزایش نشاط اجتماعی و معرفی بیشتر کانون به مخاطبین، نمایش آموزنده و آهنگین"دردسرهای حسن کچل" برای بچه‌های شهر محمدیه بر روی کامیونت نمایش سیار کانون استان قزوین اجرا شد.

این برنامه که با حضور«مریم نخستین»شهردار محمدیه در بوستان دانش اجرا شد، علاوه بر نمایش، شامل اجرای مسابقه و نمایش خلاق از سوی مجری و معرفی فعالیت‌های مرکز فرهنگی و هنری محمدیه نیز بود.

نمایش «دردسرهای حسن کچل»که مضمونی شاد و نشاط انگیز دارد به نویسندگی و کارگردانی"احمدتیموری" تهیه شده است.مرجان مسگری، هاشم خلیلی و احمدتیموری بازیگران این نمایش هستند و "محمد نجفی" آهنگ‌سازی آن را بر عهده داشته است.

در این نمایش، حسن کچل بچه تنبلی است که کارش فقط خوردن و خوابیدن است، مادرش تصمیم می گیرد او را به بازار کار بفرستد، ولی حسن سواد و تجربه ندارد...

در این برنامه، گفتنی است بنا بر قرارداد بین این گروه نمایشی و شهرداری محمدیه، این نمایش در 8 نوبت در نقاط مختلف شهر محمدیه اجرا می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =