کد خبر: 280943
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
بازدید 449
گرامی‌داشت عید قربان در مراکز کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با برگزاری ویژه‌برنامه‌های متنوع این عید فرخنده را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در استقبال از عید فرخنده قربان، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، ویژه برنامه‌های متنوعی برای اعضای خود اجرا کردند.

در تاریخ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، درمرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره دو، شمار ۱۵ عضو کودک و نوجوان دختر در یک کارگاه تکه چسبانی، کارت تبریک عید قربان ساختند، برگزاری کارگاه نقاشی بخش دیگر این برنامه هنری بود.

هم‌چنین اعضای این مرکز با انجام فعالیت معرفی وقایع با عید قربان، ریشه‌ی تاریخی  و مذهبی آن و اعمال سفارش شده در این عید آشنا شدند.

در ادامه، در این روز، نخستین کارگاه قصه گویی اعضا با عنوان «عید تاعید» با هدف ترغیب اعضا برای شرکت در جشنواره قصه‌گویی مرکز برگزار شد. 

در مرکز فرهنگی و هنری بویین زهرا به مناسبت عید سعید قربان برنامه های متنوعی برگزار شد. برپایی نماز جماعت، اشنایی با مفهوم دعا و اثرات روحی و معنوی دعا کردن با حضور کارشناس مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی، برپایی مسابقه دانستنی‌های قرانی و اهدای جایزه، هم‌خوانی دعای فرج و مسابقه کاردستی بین اعضای پسر از دیگر برنامه‌ها بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین هم در آستانه عید سعید قربان، یک اردوی مذهبی-گردشی برای اعضای دختر خود برگزار کرد.بازدید از مسجدجامع و مسجد النبی(ص)،گفتگو با کارشناس مذهبی درباره عید قربان و فضیلت آن از جمله برنامه‌های این اردو بود.

هم‌چنین مرکز فرهنگی و هنری الوند با دعوت شهردار این شهر با برنامه دورهمی که در تاریخ ۲ شهریور برگزار شد، همکاری کرد.معرفی برنامه‌‍‌های کانون، نمایش نماهنگ فعالیت‌های مرکز و موفقیت اعضا، قصه‌گویی مربیان کانون، نوازندگی اعضا و مصاحبه اختصاصی با مربی مسوول کانون درباره فعالیت‌های کانون از جمله برنامه‌های مرکز الوند در این مراسم بود.

بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای مرکز دراین برنامه که در تالارشهر الوند برگزار شد،حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =