خوب زندگی کردن در کانون زنجان تمرین می‌شود

همزمان با دهه امامت و ولایت، در اردوی فرهنگی تربیتی مرکز گرماب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان تمرین خوب زندگی کردن به کودکان و نوجوانان با انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری آموزش داده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ سیده مونس حسینی مسوول مرکز فرهنگی‌هنری گرماب در گزارشی اظهار داشت، یکی از فعالیت‌های پرشور و شعف و پر از درس زندگی  مراکز کانون پرورش فکری اردوهای فرهنگی تربیتی است که در کنار فضای شاد و صمیمی و تفریح و سرگرمی با برگزاری کارگاه‌های متنوع فرهنگی و هنری و ادبی در دل طبیعت هرساله خاطرات به یاد ماندنی و زیبا در ذهن و خاطر مخاطب‌های خود به جای می گذارد.

مسوول مرکز گرماب گفت در روزهای گرم تابستان چه زیباست که از هوای دل انگیز طبیعت بهره‌مند شد و در کنار آن با دوستان لحظات نابی را گذراند.

وی خاطر نشان کرد: مرکز گرماب نیز به رسم سال‌های گذشته این برنامه مفرح و تربیتی را در دل غار شگفت انگیز کتله‌خور شهر گرماب و با شرکت 30 نفر از اعضای فعال دختر خود برگزار نمود.

 در این برنامه که همزمان شده بود با دهه امامت و ولایت، کارگاه‌های متنوع فرهنگی نیز اجرا گردید از جمله برنامه کارگاه روخوانی و کتابخوانی با عنوان فصل گرم کتاب در سالن انتظار غار وکارگاه آموزشی با عنوان برنامه‌ریزی در کار و زندگی در برنامه تمرین زندگی با ارائه برنامه‌ریزی‌های انجام شده هر گروه برای اجرای این اردو توسط گروه‌های تشکیل شد.

 فعالیت معرفی سرزمین ایران و غار کتله‌خور و ویژگی‌های منحصر به فرد این غار و بازدید از داخل غار با توضیحات راهنما در خصوص قسمت‌های مختلف غار ادامه پیدا کرد بازی گروهی و بادبادک‌بازی در محوطه بیرونی غار نیز از برنامه‌های جنبی اردو بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =