اعضای فعال کانون زنجان اردوی چهار روزه را تجربه کردند

اعضای فعال کانون زنجان اردوی چهار روزه را با شعار «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» در استان مازندران تجربه کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ محمد نقی صالحی در پایان این اردو با قدردانی از تلاش همکاران استان اظهار داشت: اجرای برنامه اردو برای کودکان و نوجوانان، یکی از مهمترین راهکارهای انتقال مفاهیم زندگی و سازگاری فعال و عملی تمرین زندگی جمعی و آشنایی با مسایل اجتماعی و فرهنگی و تاریخی کشورمان است.

مدیرکل کانون استان به اهداف این اردوی علمی و فرهنگی و تفریحی پرداخت و ابراز کرد: اعضای فعال کانون استان زنجان در این اردو با بازدید از مراکز فرهنگی و تفریحی استان مازندران، در کارگاه‌های فرهنگی و هنری، زیر نظر مربیان کانون استان شرکت کردند و با فنون و مهارت‌های زندگی آشنا شدند و چند روزی زندگی مستقل از خانواده را تمرین کردند.

وی درادامه بیان داشت: این اردو برای تقویت روحیه کار جمعی و نظم‌پذیری و خودسازی و ایجاد روحیه شاد برای اعضای کودکان و نوجوانان هدف‌گذاری شده بود.

در این اردو تعداد 26 نفر از مربیان و مربیان مسوول مراکز و  62 نفر از اعضای فعال و برگزیده مراکز استان به همراه کارشناسان حضور داشتند. در این اردو، برنامه‌های متنوع وجذابی مانند قصه گویی، کارگاه های خلاق، بازی‌های بومی و محلی و ساخت مجسمه‌های شنی در ساحل دریای خزر و گردش‌های علمی  پیش‌بینی شده بود که  با حضور اعضای دختر توسط مربیان با موفقیت اجرا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =