کد خبر: 281408
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
بازدید 779
شور شهریوری در مراکز کانون قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در آخرین ماه تابستان، با اجرای برنامه‌های‌متنوع،روزهای خاطره انگیزی را برای مخاطبین خود رقم می‌زنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در آخرین روزهای شهریور،مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با همراهی اعضا در تلاش و تکاپو هستند.

مرکز فرهنگی و هنری بویین‌زهرا، مراسم «همراه با سلامتی» را در ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ اجرا کرد.معرفی مواد غذایی سالم و صرف دورهمی صبحانه از برنامه‌های این مراسم بود.

مسابقه «بازی‌های خلاقانه»، برنامه دیگر این مرکز بود که در آن اعضا با همراه داشتن اسباب بازی‌های موردعلاقه خود،به صورت گروهی، بازی‌های مختلف، پیشنهاد و طراحی و در ادامه اجرا کردند.

هم‌چنین اعضای پسر این مرکز در برنامه مسابقه محله که در شهرستان بویین زهرا، اجرا و ضبط شد، شرکت کردند.

مرکز فرهنگی و هنری الوند هم در تاریخ ۱۵ و ۱۷ شهریور،برای ۳۶ نفر از اعضای کودک دختر و پسر خود اردوهای یک‌روزه برگزار کرد.

در این اردو اعضا از موزه حیات وحش محمدیه بازدید نموده سپس در ادامه بازدید از مرکز فرهنگی و هنری مجتمع، به تماشای فیلم فرار از اردو در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری استان نشستند

هم‌چنین این مرکز در بازدید یکی از شهروندان شهر الوند (که اکنون در خارج کشور برای کودکان کار فرهنگی انجام می‌دهد)،این مهمان ویژه را با برنامه‌های کانون آشنا کرد.

مرکز فرهنگی و هنری شریفیه هم از حضور ورزشکارموفق خود قدردانی کرد.ازآنجا که «زهرا بابایی» عضو فعال مرکز شریفیه، که ۱۳ سال دارد در بخش کومیته ( مبارزه ) در مسابقات کاراته قهرمانی بانوان کشور(که دور ششم آن  در مرداد امسال در تهران برگزار شد )توانست موفق به کسب مدال نقره شود، مراسم قدردانی از وی در مرکز شریفیه برگزار شد.

گروهی از اعضای هنرمند مرکز فرهنگی و هنری مجتمع هم نخستین نمایشگاه گروهی خود را با همراهی مربی نقاشی این مرکز«نرگس عقیلی زاده تکیه» در گالری حوزه هنری قزوین برپا کردند.

در این نمایشگاه که از ۱۷ تا ۲۲ شهریور برپا شده ،۴۸ اثر طراحی و نقاشی  از سیده الهام حسینی، فاطمه حسین پور، نازنین اصلی بیگی، پروا هادی ‌پور، الله زمانی، یگانه قدیری و مطهره رضایی (اعضای نوجوان مرکز فرهنگی و هنری مجتمع)به نمایش گذاشته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =