پخش زنده مراسم روز جهانی کودک از آپارات

آیین ویژه روز جهانی کودک از سایت اشتراک‌گذاری ویدیو آپارات به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این ویژه برنامه که ساعت 9:30 دقیقه صبح روز 16 مهر و با حضور سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود قرار است علاوه بر سایت آپارات از طریق سایت خبری کانون نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرد.

این رویداد از برنامه‌های شاد و متنوعی مانند اجرای نمایش و سرود، نقالی و شاهنامه‌خوانی و قصه‌گویی تشکیل شده است.

سایت آپارات به نشانی www.aparat.com این رویداد را پخش می‌کند و هم‌زمان پایگاه خبری کانون نیز به نشانی www.kanoonnews.ir  نیز پیوند آن را در روی سایت خود به اشتراک می‌گذارد. 

بر همین اساس مجموعه سایت آپارات از مجموعه‌های مشارکت‌کننده در برنامه‌های هفته ملی کودک است و در نمایشگاه این برنامه نیز با برپایی غرفه‌ای حضوری فعال دارد.

در همین زمینه اهدای هدیه ۳۰۰هزار تومانی از سوی این شرکت برای فیلم‌های  برتر درنمایشگاه هفته ملی کودک از جمله فعالیت‌های آپارات در هفته ملی کودک است.

قدسی قاسم‌پور مدیر پروژه آپارات درباره نوع فعالیت این مجموعه و دلیل حضورشان در نمایشگاه هفته ملی کودک، گفت: آپارات بزرگ‌ترین سیستم یوجی‌سی در ایران و سرویس آپارات کودک هم یکی از محصولات ما است. از آنجایی که نسبت به بچه‌ها حساسیت‌های ویژه‌ای وجود دارد، در محتواهای آپارات کودک مراقبت‌هایی ویژه‌ای نیز لحاظ می‌شود.

وی ادامه داد: برای آپارات کودک دو ورودی در نظر گرفته شده است. علاوه بر اختصاص قسمتی از ظرفیت وب‌سایت به آپارات کودک، اپلیکیشنی نیز موازی با آن شکل ‌گرفته، با این تفاوت که والدین می‌توانند زمان را هدایت کنند.

قاسم پور افزود: آپارات کودک در هفته ملی کودک همچنین مسابقه شعرخوانی برگزار می‌کند. از این مسابقه فیلم‌برداری می‌شود و این فیلم ها در آپارات بارگذاری می‌شود. ۱۳ فیلمی که تا روز دانش‌آموز بیش‌ترین بازدید را داشته باشد ۳۰۰ هزار تومان به عنوان جایزه دریافت می‌کند.

ویژه‌برنامه‌های هفته ملی کودک تا روز 20 مهر در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تهران و مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =