برگزاری جشن کتاب در روستاهای استان سمنان

جشن کتاب به‌همت مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در روستاهای استان سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مربیان کانون پرورش فکری استان سمنان در روستاهای تحت پوشش مراکز فرهنگی‌هنری با اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور، هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، نسرین قربانی مربی کتابخانه پستی کانون پرورش فکری شاهرود از برگزاری ویژه‌برنامه‌ی «همنشین دل‌نشین» در مدرسه حضرت معصومه(س) روستای کلاته‌خیج خبر داد و گفت: این برنامه همزمان با هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی با هدف تشویق اعضا به مطالعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در قالب فعالیت‌های کتاب‌محور مانند قصه‌گویی، سرودخوانی، مسابقه، شعرخوانی اجرا شد.

قربانی با اشاره به برپایی جشنواره غذاهای بومی‌محلی در حاشیه‌ی این برنامه افزود: در پایان از پنج عضو برتر کتاب‌خوان با اهدای لوح و جایزه تجلیل شد.

فاطمه کاشی مربی کتابخانه پستی کانون پرورش فکری سمنان اظهار داشت: در هفته‌ی کتاب با همکاری مربیان مجتمع فرهنگی‌هنری کانون سمنان جشن کتاب در مدرسه برکت روستای خیرآباد برگزار شد.

وی یادآور شد: در این برنامه فعالیت‌های فرهنگی مانند قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش فیلم «ربات و کشاورز»، دکلمه‌خوانی با موضوع کتاب و... اجرا و در پایان از پنج عضو برتر کتاب‌خوان این کتابخانه قدردانی شد.

ثمانه رحیمی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری میامی نیز گفت: ویژه‌برنامه‌ی هفته‌ی کتاب و بازی‌های بومی‌محلی در مدرسه مصعب روستای ابراهیم‌آباد برگزار شد.

رحیمی افزود: قصه‌گویی، معرفی کتاب، شعرخوانی، بازی و مسابقه از برنامه‌های جشن بود و در پایان از سوی مدیر مدرسه از مسئول مرکز فرهنگی‌هنری کانون میامی و برگزیدگان مسابقه با تقدیم هدیه تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =