کانون در تقویت زیرساخت‌های فرهنگی جامعه نقش دارد

علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی نقش کانون را در تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی جامعه، بی بدیل و انکار ناپذیر خواند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در دیدار مدیرکل کانون، ارتقاء سطح فرهنگی جامعه را در گرو توجه به کودکان و نوجوانان دانست و نقش کانون را در این امر مهم بسیار ضروری اعلام کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تأثیر مستقیم بر ذهن، روح و روان کودکان، رفتار و کردار آنان را به سمت عملکردهای مطلوب اجتماعی سوق می دهد و بستر لازم را در ضمیر آنان برای ورودی موفق به جامعه آماده می کند.

در این دیدار جواد زاهدی مدیرکل کانون استان به ارائه گزارشی از تعداد مراکز فعال کانون در استان و همچنین شرح فعالیت‌های کانون پرداخت؛

مدیرکل کانون استان از افتتاح موزه کودک ارومیه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و تقویت فرهنگ پژوهشگری را در بین کودکان و نوجوانان از رویکردهای مهم افتتاح این مجموعه عنوان کرد.

در پایان این دیدار مدیرکل کانون استان، یکی از دست‌سازه‌های اعضای کانون را به معاون سیاسی استاندار اهدا کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =