برگزاری دومین جلسه کارگروه کودک و نوجوان بزرگ‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در کانون خراسان جنوبی

دومین جلسه کارگروه کودک و نوجوان ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در کانون پرورش فکری صبح 17 دی ماه 1397 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در ابتدای این نشست  که با حضور رضا حدادی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان بیرجند و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

 مدیر کل کانون پرورش استان در ابتدای این نشست با تأکید بر اجرایی شدن برنامه‌ها متناسب با سن مخاطبان کودک و نوجوان و پیش بینی برنامه‌های تازه و خلاق گفت:  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی  بر تبیین نقش محوری ولایت فقیه در پیروزی انقلاب و معرفی دستاوردهای انقلاب در حوزه کودک و نوجوان به عموم مردم جامعه، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است  و هم‌چون سال‌های گذشته به عنوان دبیر کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انجام وظیفه خواهد کرد.  

در ادامه رضا حدادی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان بیرجند طی سخنانی ضمن گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر هماهنگی سازمان‌ها و نهادها در اجرایی شدن برنامه‌های هدف‌مند و متناسب باحوزه کودک و نوجوان تأکید کرد.

ارایه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط نمایندگان دستگاه‌های اجرایی از جمله، آموزش و پرورش، بهزیستی، شهرداری، کتاب‌خانه عمومی، حوزه هنری، صدا و سیما و... از بخش‌های دیگر این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =