بازار پویانمایی امسال از نظم و انضباط بهتری برخوردار است

مسئول غرفه دانشگاه سوره ضمن موثر دانستن جشنواره پویانمایی تهران در کمک به جوانان فعال در عرصه انیمیشن، نظم و انضباط بیشتر را مزیت بخش بازار در این دوره از جشنواره دانست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا جوزایی مسئول غرفه دانشگاه سوره در بخش بازار یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران درباره دست‌آورد حضورشان در بخش بازار جشنواره یازدهم گفت: دانشگاه سوره رکورددار دریافت جایزه از جشنواره‌های داخلی و خارجی در حوزه انیمیشن است. بزرگ‌ترین دست‌آورد ما از حضور در جشنواره پویانمایی تهران و اکران آثار دانشجویی فیلم‌سازان دیده‌شدن آثار آن‌ها از سوی بزرگان انیمیشن و پیشنهاد همکاری به دانشجویان فیلم‌ساز حوزه انیمیشن بود.

وی افزود: کانون انیمیشن دانشگاه سوره یکی از فعال‌ترین بخش‌های سینمایی این دانشگاه است. نخستین جشنواره سراسری دانش‌آموزی و دانشجویی بانگ پویایی به همت دانشگاه سوره و کانون انیمیشن این دانشگاه ۱۰ روز قبل برگزار شد و با استقبال فیلم‌سازان و علاقه‌مندان انیمیشن روبه‌رو شد.

جوزایی تاکید کرد: جشنواره پویانمایی تهران معتبرترین جشنواره حوزه انیمیشن در کشور است و حضور در این جشنواره برای هر فعال انیمیشن حائز اهمیت است. بخش دانشجویی این جشنواره به جوانان علاقه‌مند کمک می‌کند تا فیلم‌های انیمیشن آن‌ها دیده شود، مورد ارزیابی قرار بگیرد و همچنین بتواند در بخش بازار برای کارهای بعدی خود سرمایه‌گذار پیدا کند.

مسئول غرفه دانشگاه سوره در پایان گفت: بخش بازار نسبت به دوره‌های گذشته از نظم و انضباط بهتری برخوردار است. امسال غرفه‌ها و نوع چینش آن‌ها بسیار عالی بوده و مخاطبان نیز نسبت به سال‌های گذشته استقبال بهتری از بازار داشته‌اند.

یازدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۲ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =