تقویت فضای هم‌دلی و ایجاد ارتباط موثر برون‌سازمانی پرواز مرغک کانون  را در اوج تثبیت خواهد کرد

محبوبه رجب‌نسب در جشن پایان سال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با اشاره به تقویت فضای هم‌دلی میان همکاران و ایجاد ارتباط موثر برون‌سازمانی بیان کرد: در سال ۹۸ شاهد ارتقاء کیفی و کمی خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان و رفاه حال کارکنان خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون گلستان در این مراسم از تلاش‌های ارزشمند تمامی کارکنان و مربیان در سال ۹۷ قدردانی نموده و بیان کرد: در این روزهای آخر سال دور هم جمع شدیم تا قدردان زحمات شما خوبان بوده و در قالب جشنی از زحمات و تلاش‌های شما اندیشمندان حوزه‌ی کودک و نوجوان قدردانی نماییم.

این مقام مسوول فرهنگی با اشاره به ارتباط اثربخشی که در چندماه اخیر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و مدیران ارشد استانی در قالب معرفی ظرفیت‌های غنی کانون برقرار شد، اظهار امیدواری کرد تا در سال ۹۸ با تخصیص اعتبارات استانی به این مجموعه، شاهد رشد چشم‌گیر کیفی و کمی خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان گلستانی هستیم.

مدیرکل کانون گلستان در سخنان پایانی خود پیشاپیش عید باستانی نوروز را تبریک گفته و آرزوی سلامتی و دلی شاد برای مربیان و کارکنان کانون گلستان در کنار خانواده‌های باصفای‌شان داشت.

گفتنی است، برپایی آیین تجلیل از زحمات ۳۰ سال خدمت صادقانه و مجدانه منصور آق همکار در آستانه‌ی بازنشستگی، اجرای موسیقی زنده، شعرخوانی همکاران، استندآپ کمدی، برگزاری مسابقه‌ی خوانندگی در بین همکاران و اهدای هدایای آخر سال به تمامی همکاران از برنامه‌های این دورهمی کانونی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =